zondag 9 maart 2014

Baggy sunday look #7


Zoals gewoonlijk op zondag is dit weer een baggy sunday look ! Alweer de 7e ! En eigenlijk de eerste keer dat ik mijn look buiten fotografeer. Maar dat kon ook niet anders, want het is veel te mooi weer om nog binnen foto's te gaan maken ! En het zijn gelukkig wel mooie foto's geworden.






Ik heb mijn glitter broek weer uit de kast getrokken. Hij is al wat vervaagd omdat hij zo vaak in de was heeft gezeten, toen zaten de glitters er haast los op. Maar ik gooi hem toch niet weg , omdat hij nu wel vintage lijkt. En ik gooi nooit broeken weg , je weet maar nooit wanneer je hem weer kunt dragen ! Daar op heb ik een blouseje van de Paris2day die ik laatst in de sale heb gekocht. Hij heeft van die leuke flapjes met een leren strookje er om heen. En gelukkig is hij een beetje warm, dus kun je hem ook gewoon in de winter dragen. Zoals normaal heb ik mijn horloge weer om die ik drie jaar geleden op mijn verjaardag heb gekregen. Deze keer niet mijn leren laarsjes, maar mijn suède laarsjes met franjes ! Het enige nadeel van deze laarsjes zijn dat ze snel vies worden. Maar ze een paar keer schoonmaken heb ik er wel voor over. 


Dit was dan alweer de 7e baggy sunday look , wat eigenlijk niet een hang dag outfit is. Maar dat maakt voor mij niet zo veel uit, want de broek zit gelukkig wel lekker ! Volgende week heeft Daniëlle weer een baggy sunday look voor jullie ! En heb je al gezien dat de lay-out een beetje is verandert ?

Blouse - Paris2day
Broek - Paris2day
Laarsjes - Van Haren
Horloge - Esprit

Door Lisa


3 opmerkingen: