dinsdag 25 maart 2014

Eyeshadow palette W7


In de voorjaarsvakantie ben ik met mijn moeder en broertje nog een keer naar Harderwijk geweest. En daar heb ik deze leuke oogschaduw palette gekocht. Toen we in Harderwijk liepen zag ik een Op=Op shop en daar moest ik natuurlijk even een kijkje nemen !





Bij mij in de stad hebben we namelijk maar een kleine Op=Op shop, waar ze geen W7 verkopen. En Harderwijk is een redelijk grootte stad, dus daar moesten ze het merk wel verkopen ! Van buiten af leek het een klein winkeltje maar als je binnen was, kon je dat echt niet meer zien. Hij was super groot ! En het mooiste was, dat ze een hele grote wand vol met W7 producten. Ik kon echt niet kiezen ! Ik wou eerst zo'n Urban Decay Naked dupe kopen maar die was er jammer genoeg niet , dus heb ik deze gekozen. Ook niks mis mee ! 





Dit palette heeft 3 mooie bruin tinten en een witte kleur , die mooi te combineren zijn ! Er zit wel een duidelijke shimmer in, vooral de lichtere bruin tinten. En natuurlijk bij de highlighter een extra dosis shimmer. Je hoeft de highlighter niet perse daar voor te gebruiken, maar ook voor als je een neutraal kleurtje op je ogen wilt hebben met wat glitters erbij. Hij heeft echt een geweldige kwaliteit ! Hij is niet super kruimelig, en is makkelijk aan te brengen op je oogleden. Dit palette heet Silky Smooth Quad Eye Shadow Shades of Brown .




Eigenlijk is deze precies hetzelfde, maar dan met als hoofdkleur zwart/grijs. Deze hebben meer een metalic uitstraling. Het is niet erg glitterig maar er zit een lichte shimmer in waardoor dat zo lijkt. Je kan er makkelijk een leuke smokey eye look mee maken ! Net zoals de bruine variant heeft hij een goede kwaliteit en een witte oogschaduw een highlighter en twee dezelfde tinten oogschaduw. Bij de Op=Op shop in Harderwijk hadden ze alleen deze twee varianten, maar ik weet niet zeker of dit dan ook de enige zijn. Zou wel zonde zijn ! Want ze kunnen uit eindig combineren. Deze heet Silky Smooth Quad Eye Shadow Shades of Grey.

Ik ben erg blij met deze twee W7 palette ! Ze hebben een goede kwaliteit, en de kleuren spreken me erg aan. Ik hoop dat ik een keer nog meer varianten van dit palette tegen kom ! 

Deze palette kosten €4,69 en zijn te koop bij diverse drogisterijen 

Door Lisa




4 opmerkingen:

  1. Dank je voor je review, als ik deze reviews lees baal ik altijd zo dat wij geen Op=Op shop hebben in de stad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat, wat een mooie pigmentatie zeg. Ziet er goed uit. Ben benieuwd naar wat voor look je er mee gaat maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het palette met de bruine kleurtjes spreekt mij enorm aan! Wat zijn de oogschaduws goed gepigmenteerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee W7! daar had ik glitter eyeliners van gekocht bij de Op=Op winkel. Wat een mooie palletes zeg! Nu wil ik ze zelf ook haha

    BeantwoordenVerwijderen