woensdag 5 maart 2014

Kinky necklace




Bij ons in de stad zit er geen Six of een Bijou Brigitte. Erg balen want ik vind het altijd leuk om nieuwe sieraden te combineren met kleding. Maar toen ontdekte mijn zusje de webwinkel Beautiful-Bijoux.
En kocht daar voor mijn verjaardag een super leuke beani. Er zat ook nog een klein cadeautje bij, super leuk! Ik was ook benieuwd naar de site dus ik ging zelf ook even kijken en toen zag ik deze super leuke ketting. Het is aparte ketting die je niet vaak ziet maar toch erg leuk is! Vooral als het lekkerder weer wordt is deze ketting leuk om te combineren. Een simpel topje met deze ketting is vaak al erg leuk. Een stoere riem om je broekje en klaar is je look! De ketting kost €7,95. Helaas komen de verzend kosten er nog over heen. Maar dat is de ketting echt waard!



Zwart en grijs hoeven niet altijd hele saaie kleuren te zijn. De kleren in de Fashion collage zijn namelijk koel en gaaf! Ook leuk voor op een winterdag. Ik ben helemaal fan van zwarte wax broeken.
Ze zitten fijn, ze zijn stoer en maken je look helemaal af. Het shirt dat in de Fashion collage staat is ook één van mijn favorieten het gouden accent geeft een leuke draai aan het shirt. En wat denk je van de gave hakken? Helemaal tof! Als finishing touch is het misschien lekker om een zacht geurtje te gebruiken. In de collage staat een parfum van Chanel maar het geurtje van Katy Perry ruikt natuurlijk ook super lekker! Hopelijk heb je door deze Fashion collage genoeg kleding inspiratie op gelopen. En kan je zo een leuk kleding setje maken van de kleren die in je kast hangen.

Door: Daniëlle

1 opmerking: