woensdag 19 maart 2014

Natural beauty




Een vriendin van mij was in februari jarig dus was ik opzoek naar een leuk cadeautje voor haar. Ik keek bij de beauty producten en ik zag toen dit hele leuke oogschaduw palette. En ik wist meteen dat ik deze voor haar moest gaan kopen.
Het zijn totaal verschillende kleurtjes maar o wat zijn ze tof! Toen ik de oogschaduw gaf, was ze helemaal lyrisch en heeft ze de oogschaduw de volgende dag op gedaan. Die week daarop ging ik shoppen met mijn zusje en moeder en zag ik dit mooie palette weer in de schappen liggen. Mijn moeder zei dat ze hem ook zo mooi vindt en dat ze hem mij cadeau wou doen. Super lief! Omdat ik helemaal lyrisch ben over dit oogschaduw palette, review ik hem vandaag voor jullie! Het zijn vier naturelle kleuren die allemaal erg zacht zijn met een vleugje nude. Nummer 1 is een hele zachte kleur waar hele kleine glittertjes in zitten. Het mooist vind ik om deze kleur in de ooghoek aan te brengen.



Nummer 2 is gelijk al iets donkerder en is heel mooi om op het bewegend ooglid aan te brengen. De onderste kleuren gebruik ik voor het schaduw effect. Meestal pak ik mijn glitter oogschaduw erbij en maak ik mijn ooglook af met glitters zodat het een zachte ooglook wordt. Daarna blend ik de kleuren voor een tip en top effect. Als je deze oogschaduw iets te zacht vind en het meer wil laten opvallen is het heel mooi om een eyeliner winged aan te brengen. Ben je nieuwsgierig welke mascara ik voor deze ooglook heb gemaakt?
Ik gebruik mijn favo mascara van L'Oréal. Het is echt een super goede mascara! Dat mag eigenlijk ook wel voor de prijs.

De oogschaduw is tekoop bij de drogist bij jou in de buurt en kost maar: €3,99

Door: Daniëlle

1 opmerking: