zaterdag 27 september 2014

Butik Batik


Wil je een keer lekker shoppen, maar je geld niet uitgeven aan zo'n ''standaard webshop''? Butik Batik  verkoopt items die gemaakt zijn in andere landen. World Proof! De items zijn heel anders en lekker kleurrijk.

Laatst ontvingen we een heel leuk pakje. In dat pakje zaten drie kleinere pakjes met gekleurd papier en leuke strikjes. Alsof we jarig waren! We waren erg nieuwsgierig dus pakten we de pakketjes uit.

Hoe gaaf is dit tasje? Helemaal handgemaakt! Ik ben verliefd op dit tasje. Lekker vrolijk maar wel subtiel. Er zitten meerdere vakjes in dit tasje. Je kan het gebruiken om je make-up in op te bergen of om als portemonnee te gebruiken. Hoe leuk? Het is hier te koop.

Hoe cute zijn deze oorbellen? De oorbellen zijn in de vorm van bloemen, lekker vrolijk en vol kleur! Vind je het ook zo'n leuk setje als wij dat vinden? De oorbellen zijn hier te bestellen

Deze oorbellen komen uit Bali. Het zijn hele bijzondere oorbellen en heel erg mooi. Ik heb deze soort oorbellen nog nooit gezien en daarom vind ik deze leukies ook zo uniek. Ik ben dol op deze oorbellen! Ze zijn hier te bestellen.

Ook ontvingen we deze sjaal. Het is mijn lievelings sjaal geworden! In eerste instantie had ik de sjaal nooit zo uitgekozen maar wat ben ik blij dat ik deze sjaal heb ontvangen. Het is een sjaal met een erg leuk printje, echt i love it! Deze gave sjaal is hier te bestellen.


Super leuke webshop!
De service is snel, de items zijn totaal anders dan items uit de ''standaard webshops'' en alles wordt erg leuk ingepakt. De items die Butik Batik verkoopt zijn Fair Trade. Dat houdt in dat de makers van de items de eerlijke prijs krijgen voor het gene wat ze gemaakt hebben. Dus zoek je unieke items? Surf snel naar www.butik-batik.nl


Door: Daniëlle en Lisa

32 opmerkingen:

  1. Het ziet er inderdaad heel kleurlijk en vrolijk uit!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sjaal is erg mooi! Gr. Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke items. Ik vind de sjaal erg mooi<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De oorbellen en de sjaal zijn wel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de sjaal vooral heel mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cool tasje!!

    Liefs Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Doet me echt een beetje denken aan het boho stijltje, lekker zomers! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan het goed geloven dat de sjaal je favoriete sjaal is geworden! Origineel concept!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie, het tasje vind ik echt helemaal super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de oorbellen uit bali zijn echt onwijs leuk....tof, leuk website!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een cool tasje, xx Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh, wat een gave spullen, die wil ik ook. Ik ga direkt kijken op de website. Xx Liefs, Lois

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf tasje! Leuke originele items om zowel te krijgen als cadeau te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi tasje! Echt heel knap dat het handgemaakt is! :) De sjaal vind ik ook erg mooi! Heel chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow swag alles <3
    Liefs Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw die tasjes zijn echt leuk !
    Liefs Melanie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind de sjaal echt heel erg mooi! De kleuren zijn prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen