dinsdag 9 september 2014

Winactie



Ongeveer twee maanden geleden hadden we onze eerste winactie online gezet omdat we de 150 bloglovin volgers hadden gehaald. Nu dus twee maanden verder hebben we de 350 volgers al gehaald! Super tof! En dat betekend natuurlijk weer een winactie! Ben je nieuwsgierig? Lees dan maar snel verder!

Over DressMyIphone.nl
Zoek je al een tijdje naar een leuk telefoon hoesje voor je Iphone 5C? De webshop DressMyIphone.nl heeft allerlei Iphone hoesjes en telefoon gadgets voor je in petto. Of je nu een Iphone 4(S), Iphone 5(S) of een nieuwe Iphone 6 hebt, DressMyIphone.nl heeft het allemaal! Maar bij een winactie mag er natuurlijk flink getrakteerd worden...

Wat kun je winnen?
In samenwerking met  Dress My mogen we deze drie telefoonhoesjes weggeven. Heb je een iphone 5C? Doe dan mee! Alle drie de telefoonhoesjes zijn ter waarde van € 15,95. Jij kunt één van de drie gelukkige meiden zijn die een telefoonhoesje voor haar iphone 5C wint. In deze winactie zijn er dus drie winnaressen! Dus drie keer zoveel kans op een prijs.


Het telefoonhoesje ziet er heel erg stevig uit. De verpakking beschermd het hoesje ook heel erg goed.
Ben je ook erg nieuwsgierig naar de andere items van deze webshop? Neem dan een kijkje op http://www.dressmymobile.nl/









Wat moet je doen om te kunnen winnen?
  • Volg Vanilles op Twitter of op Facebook.
  • Volg Vanilles op Bloglovin
  • Like dit artikel op Bloglovin
  • Zet je email adres in de comments
Meedoen aan deze winactie kan t/m 22 september . Op 23 september krijgen de winnaars een mailtje van ons. Succes allemaal!

Liefs Daniëlle en Lisa

    9 opmerkingen:

    1. Leuke win actie!
      Ik sla deze over, want ik heb helaas geen Iphone 5c! :(

      Liefs,
      Eva ♥

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Jammer ik heb geen Iphone maar super leuke winactie!

      Liefs Jess <3

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Wat een leuke winactie! Ik heb niet de goede telefoon.. dus ik sla de winactie over!

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Jammer dat ik geen iPhone heb! Leuke winactie, veel succes aan andere deelnemers!

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Ik doe mee! Ik wil wel een gokje wagen haha! Liefs nailsbyfml@gmail.com

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Mooi aantal hebben jullie behaald, super tof! Ik sla even over, want ik heb een ander toestel.

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Leuk! Als ik een Iphone had deed ik zeker mee. Liefs

      BeantwoordenVerwijderen
    8. Leuk ! Ik heb een iPhone 5c dus ik doe mee :) hannakops@gmail.com

      Gefeliciteerd met jullie 350 volgers !
      Liefs

      BeantwoordenVerwijderen
    9. ik doe mee!
      alles gedaan
      facebook en bloglovin; zoelouwerse
      twitter; zowiezo_
      zoe2308@live.nl

      BeantwoordenVerwijderen