zaterdag 8 augustus 2015

Nieuwe schoenen/ est1842

Schoenen? Ik ben dol op mooie shoes! Bij elke outfit probeer ik meestal een paar mooie stappers te matchen. Want zeg nu eerlijk, bij een sportieve outfit kan je natuurlijk niet aankomen met dunne naaldhakken toch?       Ik ontdekte een heel nieuw schoenenmerk met onwijs mooie schoenen in haar lijn, met een sportieve kant en een hele girly kant. Yes dat zijn twee vliegen in één klap! Today i'm showing you my new kicks!

Een paar dagen geleden lag er een grote schoenendoos op de deurmat! En wel van een heel nieuw en speciaal merk! Est1842 stuurde een paar mooie lopers op, zodat ik kennis kon maken met het nieuwe merk.

This is it! Wauw, ik kan nog steeds niet geloven dat deze mooie schoenen van mij zijn! De shoes hebben iets van mijn paar Nike Roshe Run weg, de vorm en de zool doen mij op één of andere manier aan Nike denken. 

De sneakers van est1842 zijn erg fashionable en elk paar schoenen in de collectie heeft haar eigen printje en eigen kleurtje. Deze blauwe sneakers vind ik erg uniek, de knallende metallic kleur matched goed met het krokodillen printje, zo onwijs gaaf!

The Blue Croco sneakers heb ik in maat 38 ontvangen, het zit als gegoten! Bovendien lopen de schoenen ook erg fijn. Je moet wel even wennen aan the kicks als je geen hogere sneakers gewend bent, maar daar wen je zo aan! 

In een minder opvallende look is het juist leuk om deze lovies eruit te laten springen in combinatie met een felle lipstick. Ik ben zo happy met deze spetters! De andere schoenen uit de collectie zien er ook heel leuk uit, ik ben erg nieuwsgierig! Neem zeker even een kijkje in de webshop, het is de moeite waard! ''If you are going to kick ass, you need kick ass shoes.''

Kende jij est1842 al?

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Veel plezier met je nieuwe schoenen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn weer een beetje anders dan de sneakers die we kennen. kende het merk niet maar vind het wel mooie schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen