maandag 13 januari 2014

Birthday cake & beauty product




''Oh Yeah!'' Vandaag ben ik jarig. Ik heb vanmorgen al super leuke dingen gekregen. Vanmiddag komen waarschijnlijk een paar vriendinnen en familie. Maar je kan er natuurlijk niet saai uitzien op je feest. Vindt je ook niet? Daarom staat het artikel vandaag in het teken voor een feestje!


Deze oogschaduw is echt zo leuk! Deze heb ik ook voor mijn verjaardag gevraagd. Maar ik heb hem al wel getest. De oogschaduw blijft lang zitten, is mooi en geeft je de 'naturel beauty look'. Het kwastje is erg zacht als je de oogschaduw aanbrengt. De oogschaduw is totaal niet korrelig dat moet ook wel met een merk zoals Collistar. Wat ik mooi vind, is om laag te beginnen op je ooglid met de lichte kleuren en hoe dichter je bij de arcadeboog bent hoe donkerder. Maar niet te donker hoor!



Dit is de leuke Fashion collage voor vandaag! Deze look vind ik erg leuk voor een verjaardag. Het super leuke topje is van het merk Vero Moda. Als ik dit topje binnenkort zie als ik ga winkelen, ga ik het zeker weten kopen! De broek die je ziet in de Fashion collage is van het merk Only. Deze broeken zitten echt heel fijn. Ik vind een skinny broek het fijnst zitten. Zie je die bling bling oorbellen? Die moet ik hebben. Ze zijn helemaal gaaf voor een feestje. Oeps de bel gaat.. Mijn vriendinnen komen. Tot de volgende blogpost. Let's party!



Door: Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten