maandag 27 januari 2014

Just nice



Dit is één van mijn lievelings kettingen. Het doosje was erg mooi verpakt  met een enorme strik erop. Zo cool! Deze cute ketting heb ik van mijn zusje gekregen, hij zat bij mijn muts die ik ook heb gekregen. Normaal ben ik niet zo van de kleur goud maar dit kettinkje vind ik super mooi. Ik draag het vaak bij mijn favo warme truien. Zo heeft de look toch nog een finishing touch. Ik mis vaak iets bij een warme truien look maar het is voor mij snel opgelost dankzij deze leuke ketting.




Deze keer heb ik voor jullie weer een creatieve Fashion collage gemaakt. Alle items vind ik erg leuk. Maar het jasje springt er eigenlijk wel uit. Het is lekker stoer voor een winterdag. Het is erg leuk om dit te combineren met leer of wax. Gebruik gouden accessoires om een kinky look te creëren. Of stel meer leuke sieraden samen voor een catchy look.

Hoe vindt je het eerste 'Baggy sunday look' artikel? Happy you! Volgende week zondag staat er weer een vers Baggy sunday look artikel voor je online.

Door: Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten