woensdag 15 januari 2014

Personal heart




Wat ik zo leuk vind aan je eigen kamer is dat je je kamer kan inrichten hoe jij het wil. De leukste foto's hangen er en bijvoorbeeld spullen die veel voor je betekenen. Voor dat laatste heb ik een letterbak gebruikt. Mijn mooiste nagellakjes staan er in maar ook mijn geurrijke parfum. Ook staan er mijn spullen die veel voor me betekenen. De letterbak heeft een speciaal plekje op mijn kamer zo kan ik elke dag mijn persoonlijke spulletjes zien. De letterbak heb ik gekregen van mijn moeder. Ze heeft het bij de Xenos gekocht. Dus als je nog iets mist in je kamer vind ik dit een leuke oplossing. Wat vindt jij het leukst op jouw slaapkamer? Zet het in de reacties.


Het is fris buiten, met moeite fiets je door de koude wind. De wind waait door je haren. Al je haar wappert in het rondt. Je bent blij dat je makkelijke maar ook hippe kleding hebt aangetrokken. Je geeft toe dat je weer iets te laat uit je bed bent gekomen maar je hebt toch je haren netjes kunnen stijlen. Je fietst steeds sneller er haalt een groep jongens in. Alle vier de jongens kijken in een oog blik naar jou. Je wordt verlegen. Heb je toch de goede combinatie gekozen en veel inspiratie op gedaan uit deze Fashion collage. Welk item vindt jij het leukst uit deze modieuze Fashion collage?

Door: Daniëlle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten