woensdag 1 januari 2014

Formidable repetto


 Happy new year! Yes, het is eindelijk 2014! Een nieuw jaar vol met super leuke artikels van Vanilles! Omdat het nieuw jaar is begonnen vol feest en glamour, beginnen we met een artikel waarmee je fris en fruitig het nieuwe jaar is gaat. Namelijk: repetto! deze parfum is één van mijn favoriete geurtjes. Ik heb hem gekocht ik Frankrijk en hij ruikt echt zo lekker! Het heeft een hele frisse, bloemige geur. Ik ben blij dat ik hem heb geshopt. De verkoopster zei dat het geurtje alleen te koop is in Frankrijk maar sinds een paar weken kan je repetto ook kopen in Nederland. Hij is te koop bij de Douglas. Wist je dat repetto in het Nederlands ballerina betekent? Echt een lekker geurtje die je moet hebben.




Stoer, nonchalant en kinky, het hoorde allemaal bij de collectie van het jaar 2013. En ik ben er dol op! Look at the fashion collage en doe inspiratie op voor je look van vandaag. Gave schoenen he? Sportief maar toch hip. Ken je het geurtje van Beyoncé? Hij ruikt echt super lekker! Mijn zusje heeft het beroemde geurtje van 'the sing queen' in haar verzameling van parfums staan. Het is nu eindelijk 2014. Wat gaat de tijd snel! Ik ben zo benieuwd wat helemaal 'de trend' van dit jaar gaat worden. 2013 was een jaar met een stijl die ik erg leuk vind om te combineren. Coole kinky gouden schakel kettingen, smokey eyes, wax broeken, noem maar op! Wat was jouw favo item van het jaar 2013?

Door: Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten