vrijdag 31 januari 2014

New Articles Essence


Hee , in het artikel van dinsdag liet ik jullie twee oogschaduws zien die uit het assortiment gingen. Als er artikelen uit gaan , dan komen er ook weer nieuwe bij. Ik heb even een paar leuke nieuwe artikelen voor jullie uitgezocht , jammer genoeg zijn ze nog niet te koop. Want er zitten veel leuke dingen bij !


Als eerste deze leuke twee kleuren blush , waarmee je een middenweg kan maken tussen roze en oranje. Maar je kan ze ook nog scheiden , super handig ! De prijs is €3,59.


Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede foundation . Ik gebruik nu een BB cream van Mabeline New York maar wil toch iets zwaarder. En daar lijkt deze me wel een goed vervanger voor ! Voor maar €3,99 is het het proberen wel waard.

Nu we toch met een foundation bezig zijn doe ik deze er ook bij. Volgens mij zat hij al in het assortiment maar zo'n cream concealer is toch altijd wel handig. De prijs is €2,59.


Deze zoete mascara kon niet ontbreken ! Er zit een handig schuif systeem in , die het borsteltje zou moeten veranderen. Zeker het proberen waard ! Voor een klein prijsje van €3,39.



Deze oogschaduw setjes zijn echt een van mijn favo's ! Alles wat je nodig hebt voor een smokey eye look in een klein doosje voor maar €2,89.


Dit oogschaduw palette is iets anders maar wel met meer kleuren , en heeft een leuk doosje. Deze komt ook in mijn winkelmandje als de nieuwe artikelen te koop zijn ! En ze zijn maar €5,99.

En als laatste , wat natuurlijk niet mag ontbreken , nagellak ! Deze twee lakjes hebben allebei een shimmer effect, en zijn allebei blauw/groen , mijn lievelingskleur ! Leuke nagellakjes voor maar €1,69 en €1,99 .

Dit zijn maar 9 van de vele nieuwe artikelen , ik heb er maar even een paar eruit gepikt. Maar als je alle nieuwe artikelen wilt bekijken moet je rond februari eens een bezoekje aan de Kruidvat of Trekpleister brengen !

Door Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten