dinsdag 7 januari 2014

DKNY Golden Delicious


Laatst liep ik in de stad met mijn moeder op zoek naar schoenen voor een gala van school, nadat ik mijn zwarte hakken had gevonden  zijn we nog even de ici paris XL ingelopen. Op zoek naar een lekker geurtje, toen kwam ik deze tegen. Hij ruikt super, en was ook nog eens afgeprijsd van €60 naar €30. Dus heb ik hem maar meegenomen !



Ik had de reclame al eens eerder gezien, van Lara Stone bij een kraampje met appels. Die ken je vast wel. Dit is dan niet dezelfde maar een limited edition. Je hebt hem ook nog in een roze variant die wat zoeter is en volgens mij een groene, maar dat weet ik niet zeker. Het is een zoetige en fruitige geur, niet over de top maar echt super lekker !


Wat mij meteen aansprak was de mooie flacon, het is een limited edition dus het moest ook wel iets anders zijn. Door de getekende mensen op de dop ziet het er al heel anders uit ! Wat het handige is van deze flacon is dat je het gemakkelijk sprayt. Mooi gelijkmatig.

Topnoten: framboos, bergamot en mango.
Hartnoten: gardenia, lelie van dalen en oranje bloesem
Basisnoten: appel bloesem, sandelhout en teakhout




Je krijgt het mooie en lekkere geurtje ook nog eens mee in een leuk doosje. Ook met goud en zo'n getekend mens met een hartje. Het is trouwens een eau de toilette, dus blijft niet zo heel lang zitten. Maar voor een eau de toilette heeft het wel een hele sterke geur. En nog even de ingrediënten.

Ik kan niet anders zeggen dat ik er super blij mee ben ! Het is nu echt mijn favoriete parfum ! Hij ruikt super lekker, en ziet er leuk uit. Als je ook van zoet en fruitige parfum houd, dan is dit zeker een aanrader ! 

Heb jij ook een favoriete parfum ?

Door Lisa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten