woensdag 22 januari 2014

Necklace of the Universe




Glinsterende, verrassende dingen heb ik vorige week gekregen op mijn verjaardag. Ik heb het erg naar mijn zin gehad met vriendinnen en familie. Zo heb ik deze super bling bling ketting gekregen van mijn oma. Ik vind deze ketting echt helemaal te gek! Het is een iets langere ketting, hierdoor is het makkelijker om hem over mijn lekkere warme trui te dragen. Super hip dus. Ik weet alleen niet waar je de ketting kan kopen en hoe duur die is. Maar als je de ketting ziet, zeg ik: meenemen!


 Sweet, leuk en zoet is de Fashion Collage van vandaag. Zelf houd ik wel van deze stijl maar stoer vind ik ook erg leuk. Vorig jaar heb ik de lekkere warme truien en vesten ontdekt. Ook hierbij kan je de leukste sieraden op dragen. Zelfs bij dit leuke vestje uit de Fashion Collage. Ga je voor kinky of ga je voor lief? Het is allebei makkelijk om te combineren met een donkere ,lekker zittende spijkerbroek. Wat ook erg mooi is om de smokey eyes look na te maken. Als je het eenmaal onder de knie hebt, is het zo gedaan. Hopelijk heb je genoeg kleding inspiratie voor vandaag. Ready to school!

Door: Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten