zaterdag 11 januari 2014

Fashionable candles




Stel je voor, het vriest buiten het is koud. Je moeder zet haar lievelingspannetje op het fornuis en is de chocolade melk aan het door roeren. Jij doet ondertussen wat hout in de openhaard. En je zusje steekt de kaarsjes aan. Het is sfeervol, gezellig in je huis. Maar je mist toch iets. Wat dacht je van leuke hoesjes om de kaarsen? Je kan ze gewoon bij de Xenos kopen. De hoezen hebben een wat dikkere stof en staan erg vrolijk. Je kan ze natuurlijk ook zelf maken van oude lappen stof. Het zelf maken lijkt me leuk. Ik denk dat ik binnenkort even ga googelen.
 


Op een dag zoals vandaag is het best koud. Kleed je daarom leuk en warm aan! Wat denk je van deze leuke warme trui? Je kan hem gewoon combineren op een leuke spijkerbroek. Simpel maar toch leuk. Of kleur je nagels licht roze, super leuk! Ik hoor van veel vriendinnen dat ze gel eyeliner zo handig vinden. Zelf wil ik het wel een keer testen en ook mijn oordeel geven. Ik vraag daarom de gel eyeliner voor mijn verjaardag!


Door: Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten