vrijdag 24 januari 2014

Yves Rocher Waterproof Eye Pencil


De laatste tijd draag ik veel eyeliner en dit is dan een van mijn favoriete oogpotloden. In het begin droeg ik alleen maar oogpotlood totdat het een keer regende en het daardoor helemaal was uitgelopen. Daarna gebruikte ik een eyeliner pen van essence die je hier kunt zien. En nu gebruik ik deze veel , en hij is waterproof !




Hij heeft een scherpe punt , maar wordt wel snel stomp. Gelukkig kun je hem gewoon slijpen met een oogpotlood slijper of een gewone potlood slijper. Voor de rest kun je makkelijk en snel een dun en dik lijntje op je ooglid tekenen , zonder vlekken. Hij is ook goed zwart , dus niet grijs zwart zoals veel oogpotloden zijn. Ook blijft hij lang zitten. Hij heeft wel een minpuntje , hij gaat snel op. Maar voor €4,95 is dat nog niet zo heel erg , de prijs is wel tijdelijk dus als je hem wilt bestellen kun je het beter nu doen ! Een prima oogpotlood ! En je kan hem bestellen bij  yves rocher .

Heb jij nog een tip voor een fijne eyeliner ? 

Door Lisa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten