woensdag 12 februari 2014

Candle light




Glimmend en strak, dat zijn deze kaarsenhouders! Perfect voor in je woonkamer of voor in je slaapkamer. Wat ook erg leuk is, om deze kaarsenhoudertjes op een dienblad te zetten en om kleine plastic bekertjes erin te doen. Als je wat water in de plastic bekertjes doet, kan je er kleine bloemetjes in zetten. Simpel maar je komt toch in een lente sfeer! De houders heb ik bij de Intratuin gekocht. Ik zat eerst te twijfelen om ze mee te nemen maar wat ben ik blij dat ik deze leukerds heb gekocht!


Untitled #37

 I♥ Fashion















 Vandaag staat er weer een Fashion collage voor je online. Het kapsel wat in de collage staat vind ik erg mooi. Ik ga het kapsel zeker proberen te maken! En hopelijk lukt dat, zodat ik er een artikel over kan schrijven. De spijkerbroek vind ik wel heel stoer ik houd wel van een zachte lichte spijkerbroek kleur. Het vestje is een leuk en makkelijk vest voor een koude winterdag. Combineer je look met sieraden en je bent klaar!

Door: Daniëlle

6 opmerkingen:

  1. Die hairdo in je collage is zo mooi! Top dat je daar een artikel over gaat schrijven. En inderdaad superleuke kaarshoudertjes en items. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg schattige kaarshouders. Dat haar is ook heel mooi! Hoe maak jij je collage? Ik doe via polyvore :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kaarshouders zijn echt mooi! En die collage is echt leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor jullie lieve reacties!
    @Luuke, ik gebruik ook Polyvore. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat lang vest uit de collage erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen