donderdag 6 februari 2014

Hot or Not ? #6


Hee , ik heb weer een 'Hot or Not?' voor jullie ! Deze keer met een zacht pastel kleurtje. Dit is inmiddels de 6e en nu wil ik om de twee weken een 'Hot or Not?' artikel online zetten. 


Dit is hem dan , de pastel collage. De pastel kleurtjes komen weer in, zoals babyblauw en lichtgeel. Dit is dan een beetje naturel kleur maar heel leuk en makkelijk te combineren. Heb je het leuke en warme vest gezien ? Hij is van Vero Moda voor maar €39,99 . Je kan er een comfy look mee maken maar ook een sportieve look wat ik heb gedaan. Met een baseball t-shirt een lichte spijkerbroek en leuke lak laarsjes. De broek en t-shirt zijn van ONLY dus als ze op je wishlist staan kun je ze gewoon kopen bij ONLY ! Wat ik trouwen een heel leuk merk vind , goede kwaliteit en niet al te duur. De schoenen zijn trouwens van new look die je hier kan bestellen. Zoals jullie weten hou ik heel erg van laarsjes ! Dus moet er natuurlijk een laarsje in deze collage. 

Zoals ik in het begin al zei , dat ik ging proberen om de twee weken een Hot or Not online te zetten. Ik ga het proberen ! 

Door Lisa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten