maandag 10 februari 2014

Feel this love


Jongens die je aan staren of stiekem hun liefste glimlach opzetten, is dat niet heel erg verdacht? Misschien krijg je wel een valentijns kaartje! Voor valentijnsdag is het leuk om er tip top uit te zien, zodat cupido rustig zijn pijltjes kan afschieten. Vandaag laat ik je mijn valentijnslook zien. Op de foto die hier onder staat zie je een paar van mijn favoriete beauty producten die ik ook graag op 'the love day' gebruik. De parfum van Avril lavigne raad ik je echt aan! Dit is een van mijn lievelings geurtjes. Wie weet trek je hierdoor leuke jongens aan! ☺






Ik ben van plan om mijn haar in een leuke losse knot te gaan dragen. Na oefenen en oefenen heb ik nu eindelijk een manier onder de knie. Youtube filmpjes kijken helpt echt! En wat vindt je van mijn outfit? Ik ben dol op mijn leren topje van Only. Het is heel makkelijk om hem stoer maar makkelijk te combineren. Wat ook niet mag ontbreken in mijn look zijn glitters! Er zitten allemaal kleine glitter steentjes op mijn broek super leuk. Mijn look is ook gecombineerd met een spijkerjasje van Vila Clothes. Het is een heel stoer spijkerjasje. Dan de finishing touch, mijn sleehakken! Dit zijn mijn lievelings sleehakken. Ik heb ze gekocht bij een schoenen winkel bij mij in de stad. En wat ga jij aan doen op valentijnsdag?


 Gezocht
Wil je graag iets leuks tegen je vriendje, vriendinnen ouders of familie zeggen via Vanilles? Dat kan! Op 14 februari staat Vanilles in teken voor Valentijnsdag. Schrijf een email naar doityourselfxoxo@gmail.com dan komt je berichtje op de site te staan. Deel de pagina naar de persoon voor wie je iets hebt geschreven en zo ziet de persoon je berichtje.
Stuur je berichtje voor 13 februari 2014.


Door: Daniëlle





2 opmerkingen:

  1. Leuk! Een losse knot vind ik zo mooi! En sleehakken heb ik ook! Die lopen zo fijn! Ik weet nog niet wat ik aan ga doen! Waarschijnlijk wat simpels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n losse knot staat altijd leuk, en je leren top vind ik heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen