vrijdag 28 februari 2014

Make-Up sponge HEMA


Laatst heb ik de Stay Matte foundation van Rimmel Londen gekocht, waarvan je de review hier kan bekijken, die te donker is. Om hem lichter aan te brengen heb ik deze make-up sponge van de HEMA gekocht, om te proberen.





Ik breng mijn BB cream nog altijd aan met mijn handen, maar dan worden je handen ook vies en dat is niet handig. Ik heb al gekeken naar een foundation borstel maar dat leek me niet handig. Dus heb ik deze gekocht om te proberen. Je hebt ze ook nog in verschillende maten en vormen, zoals kleine vierkantjes en rechthoeken. Maar met een ronde sponge kun je het makkelijkst aanbrengen bij je rondere gedeeltes.



Dit is het sponsje zelf , ik had wat ander materiaal verwacht. Maar wat brengt hij foundation mooi aan ! Ik heb mijn Stay Matte foundation van Rimmel Londen met dit make-up sponsje aangebracht. En het ziet er goed uit ! Die foundation is niet vloeibaar maar ondanks dat breng je hem gemakkelijk aan met dit sponsje.

Deze make-up sponge van de HEMA is echt die €1,80 waard ! Je brengt er makkelijk foundation mee aan, zonder dat je vingers vies worden. Zelfs de Stay Matte foundation van Rimmel Londen kan je makkelijk er mee aanbrengen.

Deze Make-Up sponge kun je kopen bij de HEMA voor €1,80

Door Lisa

1 opmerking: