woensdag 26 februari 2014

Fairytale tag




Er was eens een meisje die vroeger als klein meisje dol was op Disney sprookjes. Ze verklede haar het liefst met vriendinnen als prinses en kon de hele dag door wel Disney films kijken. Dat meisje doet vandaag de Fairytale tag! Deze fee achtige tag heb ik overgenomen van Kimberly. Vorig jaar ben ik zelfs naar Disneyland Parijs geweest dus ik moest deze tag wel doen!


Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
 'Ik vind mezelf niet echt geweldig maar ik vind me meer normaal. Ik denk dat iedereen wel iets moois in zich heeft.'


Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
'Door de week moet ik gewoon naar school ik zit in de derde klas en heb nu al examen opdrachten. In mijn huidige rooster moet ik vaak al om 8.00 beginnen. Dus ik denk dat ik zo'n 9 uur slaap.'


Assepoester: Heb je een avondklok?
'Als ik in het weekend met vriendinnen leuke dingen doe heb ik echt geen zin om aan de tijd te denken!'


Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
'In de zomer zie je me meer buiten dan binnen! Lekker zwemmen met vriendinnen of een grote tent opzetten met vriendinnen en logeren, helemaal gaaf!'


Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
'Ik heb wel eens mensen die ik nog niet lang kende in vertrouwen genomen ik heb er heel veel van geleerd. Daarom vertel ik de echte 'top secrets' aan de mensen die ik echt vertrouw.'


De Wolf en de 7 geitjes: Ben je snel makkelijk voor de gek te houden?
 'Ligt eraan wie me voor de gek houd. Ik ben wel in voor een grapje!'

Dit waren de vragen die ik heb uitgekozen! Vond je het leuk om deze tag te lezen? Je mag hem gerust over nemen!

Door: Daniëlle

4 opmerkingen: