donderdag 13 februari 2014

My Random Faves


Hee , vandaag heb ik mijn random faves op een rijtje gezet ! Mijn random favorieten bestaan eigenlijk vooral uit beauty producten. Kijk maar snel verder !






Als eerste is deze raspberry rose Lip Butter van Nivea. Dit is echt mijn favoriete lip balsem ! Hij ruikt zo lekker , en smeert ook nog eens makkelijk uit. En als je een beetje roze kleur op je lippen wil hebben is dit ook een goede lip balsem ! Want je krijgt een licht roze kleur op je lippen , en hij verzorgt je lippen. Volgens mij kost hij €2,49, maar dat weet ik niet zeker, bij de Kruidvat.


Deze maand heb ik dit blauwe nagellakje van Essence het meest gebruikt. Het is een super mooi lakje met een soort metallic laagje erop. Jammer genoeg is hij van een limited edition dus kun je hem niet meer kopen, je had ook nog drie andere kleuren. Hier kun je de review bekijken.


Deze hoort ook bij mijn rijtje van favorieten , dit is echt zo'n lekker parfum ! Laatst heb ik hier al een artikel over geschreven , dus je hebt hem al eens eerder gezien. Hij heeft een luchtige appel geur , zoals je eigenlijk wel aan het flacon kan zien. Het is wel een Special Edition dus niet de echte golden delicious , maar wel met een net zo lekkere geur.


Ik heb ook een van mijn favo bloggers in gedaan , Vera Camilla ! Ze heeft zo'n leuke blog , en is eigenlijk wel een voorbeeld voor mij. Elke dag zulke leuke artikels en ook mooie filmpjes.



Dit is dan de laatste in mijn rijtje van random faves , een liedje wat ik elke dag luister ! Ken je Hardwell ? Een nederlandse dj die dit jaar tot beste dj van de wereld is benoemt. Samen met Matthew Koma heeft hij een super leuk liedje die Dare You heet. 


Dit was mijn kleine lijstje met Random Faves, zal ik het nog een keer vaker doen ?

Hebben jullie nog wat random faves ?

Door Lisa





4 opmerkingen:

  1. Leuke favorieten! De lipbalsem van Nivea is ook mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die limited edition van DKNY ziet er mooi uit. Ik hou zelf heel erg van de groene appel versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa die geur van DKNY vind ik ook heel erg lekker! Ik hou van de appeltjes die dit merk allemaal heeft uitgebracht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vera is leuk! :D Dat geurtje is echt super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen