maandag 25 augustus 2014

Sunshine blogger award




The Sunshine blogger Award, deze tag is je vast niet ontgaan. We vinden dit zelf een erg leuke tag en ook wij zijn getagd! Bedankt Tine! Laten we snel naar de feitjes gaan!


De feitjes

Daniëlle: 1. Ik kwam erachter dat ik door het schoolvak Nederlands schrijven erg leuk vind. We moesten vaak voor opdrachten verhalen schrijven en bedenken, veel docenten waren erg enthousiast over mijn schrijfkunsten.
Lisa: 2. Mijn vader heeft een loonbedrijf, dat betekend dus trekkers en mest. Ik ben dus niet alleen maar een meisje die van make up houd, want ik zou graag mijn vader willen helpen op de trekker. Nog een jaartje en dan kan ik mijn trekker rijbewijs halen!
Daniëlle: 3. In het nieuwe schooljaar doe ik eindexamen, spannend!
Lisa: 4.  Ik haat paarden en pony's. Ik ben een keer bij een vriendin door een pony gebeten, waardoor er twee weken lang een blauwe tanden afdruk op mijn arm gebeten was. Nu blijf ik bij paarden en pony's uit de buurt! 
Daniëlle: 5. Ik ben een snoepkont als het om lekker eten gaat, gelukkig kan ik zo veel eten als ik wil en kom ik niets aan!
Lisa: 6. Ik heb schoenmaat 40/41, niet altijd handig bij schoenenwinkels!
Daniëlle: Ik zou heel graag nog een keer met het vliegtuig op vakantie willen, een vliegvakantie!


Wij nomineren:
Nailsbyfml
Helene- Dream to beauty
Britt- Patoir
Sylvana- Lovexbug
Julia- Creativenails4fun
Saskia- My wicked weird life
Sara- Window on my wardrobe
Michaela- The beauty creatures
Kaylee- Droom glorie
Luuke- Like a sparkle
Niesca- Live the moment
Madeleine- Made by Leine
Tineke- My super sweet life
Kiki- Le Fashionable Dream
Eva- Realitijd


Door: Lisa en Daniëlle

6 opmerkingen:

  1. Ik mis nog 1 feitje ;-) Heel leuk gedaan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de nominatie! Maar hij verscheen al op mijn blog. Net iets te laat dus! Leuke feiten! Ik ken iemand die ook best grote voeten heeft voor haar leeftijd, dus ik begrijp het Lisa! Veel succes met je eindexamen Daniëlle!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Pinkit punt nl,
    Bedankt Bianca, we hadden het niet gezien!
    Er staat nu een zevende feitje :)

    BeantwoordenVerwijderen