maandag 12 mei 2014

Be awesome tag






Weheart it is de plek waar ik meestal inspiratie en leuke plaatjes vind. Daar zie ik mooie quotes maar ook hele mooie foto's. Op een of andere manier denk ik dan direct aan leuke tags die wel eens voorbij komen. Altijd als ik op Weheart it kijk, begint het me te kriebelen om ook een keer een tag te maken. Yes en vandaag staat hij eindelijk online, let's be awesome!


De regels:

♥ Noem degene waardoor jij getagd bent
♥ Tag drie andere personen
♥ Je mag de vragen niet veranderen
♥ Het zou leuk zijn als je Daniëlle noemt, dat je vermeld dat zij de tag heeft bedacht en gemaakt. Maar dit hoeft niet!


Waar kan je helemaal happy van worden?
Daniëlle: 'Leuke dingen doen met vriendinnen, op vakantie gaan met mijn ouders en twee zusjes. Maar ook van de leuke reacties die jullie op Vanilles plaatsen.'
Lisa: 'Van leuke reacties op onze artikelen en veel pageviews op een dag. Daar wordt ik echt helemaal vrolijk van !'


Wat is je favoriete nummer op dit moment?
Daniëlle: 'Ik merk dat dit zo is veranderd de laatste twee jaar! De eerste twee jaar van de middelbare school waren voor mij echt overleven, ik werd gepest. Mijn muziek smaak was toen meer alla Birdy. Nu luister ik meer de nummers die in de top 40 staan zoals: Helicopter, Summer en Sing.'
Lisa: 'Bij mij verandert dat echt de hele tijd, de ene week vind ik Dare You van Hardwell echt super maar nu draai ik Summer van Calvin Harris heel vaak.'


In welke grote stad wil je graag nog een keer shoppen?
Daniëlle: 'Het klinkt heel verwend, ik ben al in Milaan en Parijs geweest. Dat was heel erg tof! Maar nu ik steeds meer hoor over Amerika, lijkt me New York helemaal te gek!'
Lisa: 'In Londen, ik zit nu in havo 3 en in havo 4 mag je kiezen of je naar Parijs of Londen wilt. Ik wil dus super graag naar Londen ! New York lijkt me ook heel leuk, maar dat is meteen super groot.'


Wat is je dagelijke make-up routine?
Daniëlle: 'Door de week draag ik mascara en als ik nog tijd heb eyeliner. In het weekend probeer ik wel eens een mooie ooglook uit.'
Lisa: 'De laatste tijd draag ik steeds meer foundation. Dan poeder ik hem af en doe wat mascara op. Voor de rest geen eyeliner of oogschaduw. Veel te ingewikkeld op een vroege morgen voor school !'


Welke kleur nagellak draag je het liefst op je nagels?
Daniëlle: 'Paars vind ik een mooie kleur, of een nagellak met kleine glittertjes.'
Lisa: 'Turquoise of mint groen. Dat zijn echt mijn lievelings kleuren !'


Wat is je lievelings korstje?
Daniëlle: 'Ik lust bijna alles, maar ik vind pizza met verse groenten wel erg lekker!'
Lisa: 'Lasagna ! Ik vind lasagna echt zoo lekker ! Vooral in een restaurant is het super lekker.'


Welke film heb je voor het laatst in de bioscoop gezien en met wie?
Daniëlle: 'Ik ben samen met twee vriendinnen naar Hartenstraat geweest. De film zelf vond ik niet echt geweldig maar het was wel heel gezellig!'
Lisa: 'Dat is alweer een tijdje geleden. Volgens mij was dat Spijt met een paar vriendinnen. Zo'n zielige film !'


Welke serie volg je dit seizoen?
Daniëlle: 'Ik volg op dit moment geen serie maar zodra Expeditie Robinson weer voor de buis is volg ik dat weer.'
Lisa: 'Ik volg niet echt een serie. Meestal kijk ik wel gtst maar of ik het nou echt volg. Misdaad series vind ik ook altijd leuk. Ik heb een keer de Blacklist gekeken, en wil nu graag alle afleveringen zien !'

Vanilles nomineert:
nailsbyfml
Luuke
Britt


Ook als je niet genomineerd bent mag je de tag natuurlijk overnemen! Wat vindt jij van deze tag?

Door: Lisa en Daniëlle

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag! :) Summer vind ik ook een tof liedje! En pizza is zo jummie! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke tag! Ik zit ook echt te wachten tot Expeditie Robinson weer begint, zo'n goede serie! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag, die was ik nog niet eerder tegengekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lasagna in restaurants is zó lekker <3 leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende deze tag nog niet :d

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tag ! Bedankt voor de nominatie Vanilles !

    X nailsbyfml

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tag zeg! Leuk ingevuld :D

    BeantwoordenVerwijderen