maandag 22 juni 2015

9x zomerschoenen onder de €55,-

Niet alleen volgens moeder natuur is de zomer echt begonnen, maar nu ook officieel! Dat betekend natuurlijk dat we onze sandalen, slippers en espradilles uit de kast kunnen halen. Zoek je net zoals mij nieuwe instappers? Vandaag deel ik de 9 leukste summershoes onder de €55,- uit de webshop van La Strada

1: Slippers zijn wat mij betreft ideaal! Je kan er gemakkelijk en snel instappen en het is handig voor een dagje strand. Helaas zijn sommige slippers zo boring, maar deze slippers met steentjes zijn absoluut niet saai te noemen!

2: 2015 is het jaar van de espradilles, overal maar dan ook overal zie je deze schoenen voorbij komen, ik vind het wel wat hebben!

3: Sandalen staan zo onwijs mooi onder een lange maxi skirt! Het liefst draag ik onder de rok dan sandalen met een printje, like it!

4: Loafers heb je vast al vaker gezien! Niet alle loafers spreken mij aan, maar deze leukerds springen er voor mij toch uit!

5: Ik kon het niet laten om ook de groene espradilles in de collage te zetten, hoe leuk is deze groene kleur?

6: Koraal roze slippers, so lovely! Al denk ik dat ik het zilveren zusje toch eerder zou pakken.

7: Als het iets frisser is, draag ik ook gewoon sneakers in de zomer. Natuurlijk niet bij 30+, maar bij de temperaturen die we hier in Nederland gewend zijn!

8: Deze mooie sandalen moest ik wel in het zonnetje zetten! Ik heb iets met subtiele steentjes op schoenen, so classy!

9: Als allerlaatste staan deze gave panterprint loafers natuurlijk ook in mijn collage. Bij een onopvallende look zou ik deze schoenen juist aantrekken, het haalt een boost uit de look.

Welke schoenen uit deze collage vind jij het leukst?

18 opmerkingen:

  1. Leuke schoenen! Ik vind vooral nummer 8 en 9 erg leuk! :) Nu moet het alleen nog even wat mooier weer worden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die groene espadrilles zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die sneakers zijn echt heel leuk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wel grappig, ik draag al jaaaren espadrilles, en nu zie ik plots allerlei modieuze versies ervan passeren. Daar ga ik niet aan meedoen, maar bijvoorbeeld dat paar op de allereerste foto vind ik wel superleuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaah wat een hoop leukerds! Ik ben zelf helemaal weg van de espadrilles trend, die zijn zo tof en helemaal summer proof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind 2 en 7 het leukste! Ik kende deze webshop niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke schoenen!

    Xxxx Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke schoenen! Nummer 8 vind ik wel lekker zomers

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Espradilles vind ik wel altijd heel erg geschikt voor de zomer.....altijd leuke kleuren allemaal en vaak niet te duur...leuk zomerschoentjes heb je bij elkaar gevonden....de groene espradilles vind ik echt heel erg leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Espadrilles zijn erg leuk! Zelf draag ik ze graag maar de mijne zijn nu kapot, binnekort zijn het solden dus de ideale gelegenheid om er nieuwe te kopen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nr 2 ,5 en 7 vind ik wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze doen me echt aan de zomer denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke schoentjes. Vooral nummer 4 is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh, wat een gave schoenen, ik vind ze allemaal leuk. Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke schoenen vind vooral nummer 3 en 7 erg leuk en zou ik zelf kopen x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zelf vind ik espadrilles zoals op die allereerste foto prachtig, maar ik heb er zelf geen in mijn bezit. Misschien wel nog een leuk idee voor de zomer (als de zon tenminste eens wilt schijnen)! Nummertje 5 &8 zijn helemaal mijn stijl, leuk lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke schoenen. De espadrilles van nummer 2 zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen