woensdag 24 juni 2015

Hair routine met highlights

Zoals je al een paar artikelen terug hebt kunnen lezen, heb ik een mezelf eens verwend met een iets andere hair coupe. Ik liet subtiele highlights zetten bij de kapper, maar hoe kan je highlights goed verzorgen en tegelijkertijd voeden? Vandaag de tips and tricks!
Kapster Esther die de highlights bij mij heeft gezet, gaf aan dat een haar maskertje wonderen doet bij lokken die gekleurd zijn. Toen ik opzoek was naar een masker voor highlights, kwam ik ook een shampoo tegen die ik graag wilde proberen!

Als je een masker gebruikt voor je haar, wordt er door de kappers aangeraden om dit maar één keer in de week te gebruiken. Als je het vaker gebruikt in een week, wordt je haar zwaarder en soms ook heel fluffy, not a good idea! Breng het maskertje in de puntjes van je haar aan, dit voedt het best je haar. Gebruik er bovendien niet te veel van, dat zorgt ervoor dat je haar eerder vettig wordt.

Kies ook voor een goede, verzorgende shampoo. Het beste is als je een shampoo kiest die zacht en    erg voedend is voor je haar. Was je haar niet al te vaak, hierdoor droogt het uit en dit is slecht voor je gekleurde lokken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vaak onder de douche te vinden ben, ik heb een hekel aan vette lokken. Ik moet denk ik maar eens iets minder douchen!

Links zie je het maskertje en rechts op de foto zie je de shampoo uit de Happy Highlights collectie van Andrélon. Allebei de verzorgingsproducten ruiken erg natuurlijk, ik vind het wel iets van de kokos geur hebben.

Alle twee de producten werken voor mijn haar helemaal top! Het masker wat ik gebruik éénmaal per week, geeft werkelijk waar mijn haar een zachte, volume boost. Mijn haar is erg zacht en het is heel gemakkelijk om door mijn krullenbos heen te kammen. Ook ben ik goed te spreken over de shampoo uit de collectie van Andrélon, het voed mijn haar erg goed en ook hierdoor merk ik het verschil!

Hoe verzorg jij jouw gekleurde lokken?

                                                         

15 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat ze zo top zijn. Door mijn hoofdhuid kan ik ze niet gebruiken. Al wil ik dat wel heel graag ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed! Ik gebruik ook altijd een goed verzorgende shampoo en conditioner voor mijn gekleurde haar. Ook gebruik ik altijd een leave-in-conditioner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze producten lijken me echt heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoor altijd wel veel goeds over andrelon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een product dat zijn werk duidelijk goed doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou binnen enkele jaren net zoals jou van die subtiele highlights willen hebben! Aangezien ik er nu nog geen heb, kan ik deze tips niet echt gebruiken. Maar ze zijn natuurlijk wel fijn voor de mensen die wel highlights hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Andrelon heeft echt heerlijke producten, ik gebruik ze ook altijd erg graag.Ik was mijn haar regelmatig ( maar niet meer dagelijks, zoals ik vroeger deed ) met een milde shampoo, gebruik een conditioner en ook regelmatig een haarmasker, maar ook gebruik ik tegenwoordig een piepklein beetje arganolie, en dat heeft mijn haar erg goed gedaan, het is minder droge en pluizig geworden erdoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat deze producten je goed bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Andrelon blijft fijn, ik ben enthousiast!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super fijn artikel want heb morgen een afspraak staan om highlights te laten zetten bij de kapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super positieve review!
    Ik gebruik een haarmasker (met argan) van Andrélon. Ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt goed! Ik vind highlights altijd erg leuk staan, en wil het over een poosje misschien zelf ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O das echt een nieuwe lijn. Handig voor je highlights idd.

    BeantwoordenVerwijderen