zaterdag 27 juni 2015

Hunkemöller bikini's uit Sylvie collectie

Laatst ging ik shoppen samen met mijn moeder en zusje Daphne. Al een poosje had ik een Sylvie bikini op het oog, vorig jaar had ik er een in de sale gekocht en wauw, mijn lievelings bikini! En aangezien ik de Triangl bikini geweldig vind, maar ik met pijn in mijn hart moet zeggen dat het toch net iets boven mijn budget zit met allerlei verzendkosten, liep ik zonder enige twijfel Hunkemöller binnen. Uiteindelijk kwam ik een paar minuten later happy de winkel uitstappen met een hele vette, nieuwe bikini!

Whoe, dit is de leukerd! Het is een zwarte bandeau bikini met op de top een stained glass werkje. Veel bikini's uit de Sylvie collectie vallen bij mij groot uit, dus besloot ik om voor maat S te gaan, die past perfect! De bikini zit heel fijn en ook het topje zit goed strak, ik heb er een hekel aan als ik op holiday ga zwemmen in de zee met golven en het topje erg los zit.

My old favourite, de bikini met de steentjes komt uit een vorige collectie van Sylvie. Die vond ik vorig jaar dik afgeprijsd in de sale, i love Hunkemöller outlet stores!

Eigenlijk snap ik niet waarom deze mooie bikini in de outlet store is beland, de bikini ziet er super netjes uit en er is niets mis mee. Ook deze favoriet zit helemaal prima en telkens als ik deze bikini aan heb word ik zo blij, ik vind hem zo gaaf! Deze bikini scoorde ik nog niet eens voor €15.00, maar helaas heeft de outlet store van Hunkemöller bij ons in de stad al lang de deuren gesloten.

Ik ben onwijs happy met mijn bikini's! Allebei de bikini's gaan zeker weten in mijn koffer voorop vakantie. Ik heb nu alleen wel een luxe dilemma, welke zal ik als eerste aan doen? :)

De bikini's uit de Sylvie collection zijn verkrijgbaar online in de webshop en offline bij een Hunkemöller bij jou in de buurt.

Wat vind jij van de badkleding collectie van Silvie meis by Hunkemöller?

 

7 opmerkingen:

  1. Aaaah wat zijn ze leuk <3 Super dat je gewoon twee mooie bikini's uit de Sylvie lijn hebt gescoord. De bovenste vind ik het aller leukst, maar de zware met steentjes is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vind ik de bovenste bikini leuk zeg! Door het zwarte verveelt 'ie denk ik niet snel maar doordat er toch wat kleur op zit is 'ie ook niet saai. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze wel mooi. Ik ga alleen bijna nooit zwemmen dus hou het bij mijn oude bikinis dit jaar:-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beiden bikinis zijn super...ik snap je luxe dilemma helemaal, kan je ook op dat gebied geen zinnig advies geven....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw mooie foto's en leuke bikini's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cutee en je doet natuurlijk de nieuwe aan�� xx Roosjee

    BeantwoordenVerwijderen