woensdag 10 juni 2015

#WINACTIE/ concealer winnen

Whoe, ik heb eindelijk nog een perfecte concealer gevonden die helemaal bij mijn huid past! Het duurde even voordat ik eindelijk een goede look a like heb gevonden naast mijn nummer één concealer van Catrice, maar hier is dan mijn topper nummer twee.

Ik vind het altijd zo lastig om echt de juiste kleur te vinden die bij mijn huidskleur past. Nu heb ik best wel een aparte lichte huidskleur, dus is dat natuurlijk lastiger. Heb jij ook een moeilijke huidskleur? Lees dan vooral verder!
De concealer is van het merk Pasha, voor mij vrijwel onbekend. Maar dat maakt voor mij niets uit, ik ben benieuwd! Verder ziet het eruit als basic, goede concealer, ook staat er goed op aangegeven welke kleur je te pakken hebt. 

Omdat ik een lichte huid heb, koos ik voor nummer 01 Natural Flair. Heb je een medium gekleurde huid? Dan kies je voor 02, als je een donkere huid hebt, gebruik je nummer 03. Er zijn in totaal dus drie kleuren, je moet wel even kijken welke kleur het beste bij je past!

Super handig dat het een concealer stick is! Geen geknoei meer, maar juist een hele romige, dekkende substantie. Ik test de concealer nu ongeveer al twee weken en ik ben er nog steeds helemaal dik tevreden over! Het is de musthave tegen wallen en voor als je een puistje wilt camoulfleren. Even afpoederen en je kan geheel verzorgd de dag door, wat mij betreft helemaal toppie!

Nu heb ik een leuk nieuwtje voor jullie, in samenwerking met By Blonde mag ik nog een concealer weggeven aan één van jullie! De winnares kiest een concealer uit in haar eigen huidskleur.

Wat moet je doen om kans te maken op de concealer stick?
♥ Volg Vanilles op Bloglovin en save dit artikel
♥ Volg By Blonde op Twitter

Hoe maak je meer kans?
Like Vanilles op Facebook en/ of Instagram. (+1).

Zet je mailadres ook even in de comments, je mag ook mij naar doityourselfxoxo@gmail.com prive mailen met je mailadres! Deze winactie duurt vanaf woensdag 10 juni tot en met dinsdag 23 juni. Op woensdag 24 juni wordt er een mailtje gestuurd!

                                             

11 opmerkingen:

  1. Fijne review! :) Ik gebruik zelf juist liever een concealer met een kwastje. Vaak zijn die sticks bij mij net wat te dekkend, waardoor je het juist heel goed ziet zitten bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk dat je dit weg mag geven.
    Ik sla over, want ik heb liever een concealer in een andere vorm (geen stick).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben wel benieuwd dus ja ik doe mee! Ik volg je op BL en heb het artikel gesaved en volg je ook op Twitter. Mijn e-mail bylonneke@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super benieuwd naar deze producten!
    www.bloglovin.com/liekevanveen8
    twitter _Liekeee
    facebook lieke van veen
    instagram liekevv24

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, hoe leuk! De verpakking ziet er al veel te schattig uit om niet mee te doen, haha. Mijn stickje is bijna op dus dit zou een hele leuke vervanging zijn :) Ik heb de verplichte stapjes gedaan (mijn Twitter is dezelfde als mijn blognaam) en ik volgde je ook al op instagram! Liefs :)
    [bysilke@hotmail.com]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke winactie! Die concealer lijkt mij echt fijn, ben voor mij zelf ook nog op zoek naar de perfecte concealer, wil deze wel graag proberen, dus doe graag mee met je winactie! Ik volgde je al op bloglovin, en volg je nu op twitter en instagram en heb je artikel geliked. Email: infnails@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke giveaway! Ik volg je via Bloglovin', Twitter, Instagram en Facebook :) e-mail: florence.wijnen@hotmail.com x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil die concealer wel graag uitproberen.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog nooit van dit merk gehoord! Succes aan iedereen die meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke actie... zo te zien is het een fijne concealer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je samenwerkt met ByBlonde! Zij hebben altijd leuke items op hun webshop. Ik sla deze toch even over, ik vind een concealer in stick-vorm persoonlijk niet zo fijn en hygiënisch. Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen