maandag 1 juni 2015

Favourite/ Clear Cube

Net als veel andere meiden heb ik ook een zwak voor make- up. Zodra er bijvoorbeeld een nieuwe editie van Mac uitkomt of van een ander gaaf merk kan ik mijn ogen niet af houden van de speciale edities. Op zich niets mis mee, maar waar laat ik toch mijn nieuwe aanwinsten? In het begin gebruikte ik een toilet tasje maar op een gegeven moment begon het tasje ook uit te puilen.

Gelukkig was binnen no time mijn girly problem opgelost! Ik ontdekte MakeUpYourStash
een hele leuke webshop met allerlei soorten en maten make- up organizers. Zoek je nog een goede make- up organizer? Je bent hier aan het goede adres!
Zelf heb ik de organizer genaamd Clear Cube mogen ontvangen, het formaat is echt mega! Als je iemand bent met een hele grote stash is dit sowieso de oplossing. Nu heb ik niet een al te grote stash, dus kan ik al mijn make- up musthaves kwijt en zijn er zelfs plekken vrij voor de toekomstige nieuwe make- up toppers.

Er zitten totaal zes laden in de organizer, voor mij betekent dit dat er genoeg ruimte en plek is voor mijn favoriete producten. Zo bewaar ik hier mijn Urban Decay Naked palettes in, maar ook mijn old time favourite Mac lipsticks. En niet te vergeten mijn favoriete concealer, foundation en mascara. Eigenlijk is het teveel om op te noemen!

De bovenkant van de Clear Cube vind ik ideaal! Hier bewaar ik dan ook graag mijn every make- up producten in. Zo kan ik als ik bijvoorbeeld de deur uit ga en ik haast heb, de organizer er snel bij pakken en de desksel openen en tenslotte met een top product de deur uitlopen, easy and fast!

Ik ben echt happy met mijn aanwinst! Geen gedoe meer met losse oogschaduw's die ik in heel mijn kamer rond laat slingeren of lipsticks waar de doppen van missen. Het is niet alleen handig maar het geeft ook iets speciaals als ik mijn favoriete producten bij elkaar zie liggen. Gek of niet, ik kan daar heel blij van worden! De make up organizer Clear Cube is tekoop in de webshop MakeUpYourStash.

Wat is voor jou het makkelijkst om je make up in te bewaren?

11 opmerkingen:

  1. Wauw de clear cube is echt prachtig! Hij is alleen wel aan de prijzige kant :(
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt me echt ideaal! Ik gebruik zelf gewoon een make-uptasje, maar dat is altijd wel een rommeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een handig idee, lekker overzichtelijk hou daar wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bewaar het op dezelfde manier!
    Althans, wat ik dagelijks gebruik.
    De rest ligt in een la.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er inderdaad super geordend uit, zelf heb een bakje met meest gebruikte producten en een ladenkastje waar ik de andere spulletjes in bewaar...( wel altijd een rommeltje in die laatjes, dat wel....)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me echt heel erg fijn. Ziet er ook super geordend uit! Ik vind ze alleen best wel prijzig van die site

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er wel heel mooi uit! Ik vind transparante organizers ook wel heel leuk omdat je dan je producten er nog doorheen kunt zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er leuk én handig uit! Twee vliegen in een klap! ;) Ik zoek nog iets om mijn make-up deftig in op te bergen, maar ik denk dat dit veel te groot zal zijn! Zo uitgebreid is mijn stash namelijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is heel handig zo te zien. Ik snap wel dat je er blij van wordt :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je ziet ze bij veel grote Youtubers en bloggers, ik vind het erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw dat is zoo mooi!!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen