maandag 15 juni 2015

Bucketlist: concerts

Een tijdje geleden ben ik mee geweest naar een concert van een band waar mijn vader helemaal gek van is, met de deal dat hij met mij meegaat naar een gaaf concert wat ik leuk vind. Mijn vader heeft een andere muzieksmaak dan mij, dus wel heel leuk dat we deze deal gemaakt hebben. Vandaag een artikel met concerten van bekende artiesten die ik graag nog een keer zou willen bezoeken!

Als je de laatste jaren net zoals mij, de muziek hits bij houd heb je vast gemerkt dat ''het stijltje house'' steeds populairder is geworden. Overal waar je nu de radio aanzet hoor je de leukste nummers house voorbij vliegen. Zo heb ik na het allereerste nummer van Martin Garrix, de style helemaal ontdekt. Martijn heeft een unieke, leuke muziek stijl en hij kan elke keer iedereen om ver blazen met zijn nieuwste hits. Bovendien maakt Martin Garrix niet alleen de leukste plaatjes, maar hij heeft ook nog eens de looks!

Vier leukste nummers:  Forbidden voices, Don't look down, Helicopter en Turn up the speakers.

Rihanna is de popwereld niet uit te denken! Elk jaar brengt ze nummers uit en belandt ze hoog op rank. Alweer twee jaar geleden ben ik naar haar concert geweest in het Ziggo Dome en gaaf dat het was! Riri zingt zo zuiver en maakt van haar optreden een act en zorgt voor een gave show! Bij elk nummer wat Rihanna zong had ze bijpassende kleren aan en werd er een bepaalde sfeer aan het nummer gegeven, zo knap! Het was echt iets om nooit te vergeten, I would like back! Ik ken tenslotte bijna alle nummers uit mijn hoofd, helaas kan ik het niet allemaal zuiver na zingen zoals Rihanna dat kan haha!

Vier leukste nummers: Where have you been, What's my name, California Kingbed en Fourfiveseconds.

Hardwell is niet voor niets nog steeds de nummer één dj van de wereld. Robert staat open voor verschillende stijlen en dat vind je terug in de nummers. Hij heeft verschillende hits gescoord met hele grote artiesten, helemaal te gek! Dit jaar stond Hardwell in Ziggo Dome maar daar ben ik helaas niet geweest, maar hopelijk komt er vast nog wel een andere keer dat hij weer in Nederland plaatjes draait.

Vier leukste nummers: Echo, Follow, Sally en Young again.

Zoals je ziet heb ik een veelzijdige muzieksmaak, de nummers die elke keer nieuw in de top 100 staan, vind ik allemaal erg leuk. Om één van deze drie artiesten een keer (weer) te zien lijkt mij geweldig! Verder lijkt het mij gaaf om Armin van Buuren, Afrojack of Katy Perry nog te mogen zien.

Welk concert wil jij bezoeken, of heb je bezocht?


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk lijstje! Lijkt me heel fijn om concerten van hun te bezoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral Rihanna lijkt mij wel gaaf om naar een concert voor haar heen te gaan of van Miley Cyrus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rihanna zou ik ook wel willen zien!
    Maar er zijn zoveel artiesten die ik wel live zou willen zien...
    Alleen het is vaak zo'n dure hobby. Kaartje, vervoer, eten, drinken.
    Voor je het weet ben je 100 euro verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je vader met je mee gaat omdat je met hem bent geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rihanna lijkt mij ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen