maandag 8 juni 2015

Be Delicious/ DNKY

Wie kent DNKY nu niet? De wel bekende appelgeurtjes omhult in de perfecte vorm!
Ik ontving een poosje geleden een paar proef monstertjes van DNKY in twee verschillende edities, genaamd: My NY en Be Delicous. Ik wisselde de monsters af en ik werd gelijk helemaal gek van de twee geurtjes, ze zijn allebei zo lekker fris! Na maanden stak ik één van de twee in mijn winkelmandje en wow, ik moet het echt met jullie delen!

De verpakking van het doosje vind ik wat bijzonders hebben, echt helemaal Donna Karan New York! Er was trouwens een actie bij Douglas, waardoor er een heerlijke bodylotion van DNKY bij zat, hoe gaaf?

Als je het doosje openmaakt, kom je gelijk een groene flacon tegen, met een weerspiegelende dop. Ik vind het wel wat hebben! Leuk bedacht dat de kleur van het geurtje ook groen is, appeltjes groen!

So cute, een mini bodylotion! heel erg handig voorop reis, die kan je makkelijk in je koffer meenemen! De geur is net zoals de parfum, maar dan net iets milder en lichter.

Wat een oogappeltje is het toch! De geur is lekker fris en heeft lichtelijk de ondertoon van een groene appel. Gewoon echt een heerlijke, fruitige geur waar je van houd of niet van houd. Ik vind het geen sterke geur, maar juist lekker luchtig en zoet. Wel moet je voor een intensere geur een paar keer bij spuiten, no problem!

Topnoten: Grapefruit, komkommer en magnolia
Hartnoten: Groene appel, lelietje-van-dalen, roos, tuberoos en viooltje
Basisnoten: Sandelhot, houtachtige noten en amber.

Ik heb zelf het flacon van 30 ml en de bodylotion van 50 ml, hier kan je zeker lang meedoen! Wel moest ik even wennen aan de draaidop, bij de meeste parfums in mijn stash heb ik gewoon de basic dop die bijna elke parfum heeft. Toch is Be Delicious van DNKY helemaal uniek, het is een topper!
Nog even sparen voordat ik DNKY My NY kan scoren, die geur is ook fantastisch! DNKY is verkrijgbaar bij de drogist bij jou in de buurt.

Ben jij ook zo fan van DNKY?

17 opmerkingen:

  1. Het is een bekende geur ken hem alleen qua naam, ben nu wel benieuwd naar de geur geworden x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit geurtje roept bij mij super leuke herinneringen op. Ik droeg deze jaren geleden elke dag. Stiekem heb ik nu ook weer zin om hem te kopen haha. Misschien ga ik toch weer even ruiken als ik bij de drogist ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze geur heb ik ook al jaren en elke keer als deze op is koop ik hem weer opnieuw, echt nog steeds mijn favoriete geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zeker een lekker geurtje!
    Ik gebruik nu een appel geurtje van TBS, maar dat is compleet anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zo benieuwd naar de geur! Het klinkt echt top :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een lekker geurtje. Ik heb hem nog niet geroken, maar ben zelf altijd dol op frisse en zoete geuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is heerlijk. Ben gek op fruitige en frisse geuren en deze is nu echt perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit geurtje lijkt me echt heerlijk!!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ken het geurtje echt niet, maar de verpakking is echt om op te vreten...zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een echte klassieker maar ik heb er echt nog nooit aan gesnuffeld. Ik ben ook erg benieuwd of die dupe van de action er echt zo goed op lijkt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super leuk flesje zeg! Ik ken deze geur (nog) niet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze is heel lekker! vind de verpakking erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is inderdaad een 'oogappeltje' <3 Ik heb deze geur een tijdje geleden ook gehad en vond hem heerlijk! Echt een perfecte zomergeur. Helaas is die van mij alweer op!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De geur ken ik niet maar ben nu wel benieuwd! Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yum! Dit is nog steeds één van mijn favoriete geurtjes, al pak ik m echt bijna nooit!
    Toch maar weer eens doen want met het zomerse weer is dit echt een ideale geur!

    BeantwoordenVerwijderen