woensdag 17 juni 2015

Mega (budget) sieraden unboxing

Zet je schrap voor een mega unboxing! Ik heb deze week ontzettend veel leuke sieraden ontvangen, van gave statement kettingen tot mooie subtiele oorbellen. Alle pakketjes zijn niet alleen voor een feestje ingepakt, maar als je alles opent ziet het er ook nog eens leuk uit voor de zomer, love for summer feelings!

In het pakketje wat ik ontving zaten allemaal schattige, verpakte cadeautjes. Zo ontzettend leuk! Ik heb al vaker pakketjes ontvangen, maar Budget Sieraden pakt haar sieraden toch wel het leukst en het bijzonderst in! Wat betreft feestelijke verpakkingen springt Budget Sieraden er helemaal uit. Alleen al voor de verpakkingen zou ik een bestelling plaatsen.

Als eerste opende ik het pakketje met deze mooie statement necklaces. Het is een grove ketting die bij veel kleding items te combineren is. De zwarte kraaltjes matchen bij een paar favo tops met een black detail. Bij een echte festival outfit draag ik deze necklace ook erg graag, een aanrader!

Toen ik deze ketting op de site zag verschijnen, was ik zo enorm nieuwsgierig! De naam van de ketting is: No Name dus het begon eigenlijk wel te kriebelen om voor deze ketting te gaan. De kleur, de details en de ketting zelf leek mij erg gaaf. Ik had al een paar leuke ideeën hoe ik deze leukerd subtiel maar toch een beetje kon laten opvallen in een look. Ik vind het zelf erg leuk om de ketting te dragen op een kanten topje met een stoere jeans en niet te vergeten mijn paar Nike Rosche Run!

Ik mocht in totaal drie kettingen uitkiezen en toen ik alle verpakkingen open had gemaakt, zag ik dat er nog twee kleine cadeautjes bij de bestelling zaten. Zo ontzettend lief! Deze hartjes oorbellen zijn so cute, ik ben er echt gek op!

En dit is de laatste ketting die ik uit heb gezocht. Double Gold is een fijne gouden ketting met een paar enkele kleine details. En ook deze ketting is lovely! Stiekem kan ik niet kiezen uit de drie leuke kettingen, het liefst wil ik ze alle drie tegelijk dragen, haha!

Dit is het andere surprise cadeautje, ook deze oorbellen zijn zo leuk! De laatste tijd draag ik vaak wat kleinere oorbellen die niet zo opvallen dus het was wel even wennen toen ik deze oorbellen in had. But i don't care, ze zijn zo leuk!

Alle items uit dit artikelen zitten onder de prijs €6,95, dat noem ik nu echt budget! De kwaliteit vind ik ook erg goed, deze webwinkel is voor mij een echte aanrader. 

Welk item vind jij het leukst uit deze mega unboxing?

                                               

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kettingen! Ook de oorbellen zijn zo ontzettend mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb precies dezelfde kralenketting! Gaaf is die hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke sieraden, de statement ketting met de kralen vind ik onwijs mooi,maar ook de double gold ketting spreekt mij aan, zo schattig e fijntjes...leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, wat een pareltjes van sieraden heb je er bij. Vooral de statement kettingen vind ik ontzettend pretty <3 Daar ga je vast heel veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De eerste ketting is wel een echte blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tweede ketting vind ik speciaal maar wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kettingen en ook super goedkoop! Ik ken de webshop niet, maar ik moet er misschien toch maar eens gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw mooie sieraden!! En zeker heel betaalbaar
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De 'No name' ketting is prachtig, helemaal mijn ding! En aan de prijzen te zien is het zeker eens de moeite om een kijkje te nemen op de webshop!

    BeantwoordenVerwijderen