zaterdag 23 november 2013

Absolute color full




Bruin tinten vind ik erg mooi voor op de ogen. Dus had ik geen twijfels om deze leuke oogschaduw in mijn winkelmantje te leggen. Ik ben direct gaan testen en mengen met de kleurtjes. Zo cool! Je kan je eigen combinaties maken. Of je nu gaat voor een nonchalante look of gewoon je eigen style crieëert, het kan allemaal met deze leuke oogschaduw. En dat allemaal voor een low budget product. Woensdag avond ben ik nog even naar het Kruidvat geweest en heb ik hele leuke producten gekocht. Nu nog een secret, binnenkort maak ik weer wat foto’s en schrijf ik daar weer wat over! 


Brrrr wat is het koud vandaag! Je kijk naar buiten en ziet allerlei kleuren van de herfstige bladeren. Je pakt een kop warme chocolade melk en bedenkt een leuke look hoe je morgen over de straat zal gaan.
Je hebt geen idee wat je moet aantrekken, maar happy you! Er staat een fashion collage online!

Door: Daniëlle

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Sorry dat ik laat reageer ! Maar ik gebruik de app Picsart

      Liefs, Vanilles

      Verwijderen
  2. Hoi Daniëlle,

    Mooie kleuren oogschaduw heb je uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen