vrijdag 15 november 2013

Let it sparkle!



Afgelopen donderdag avond, ben ik nog snel even naar de stad geweest. Ik liep naar de Kruidvat en zag gelijk deze leuke oogschaduw. Deze kon ik  natuurlijk niet laten liggen. Hij was ook nog eens voor de helft van de prijs! Snel gekocht dus. Toen ik hem gister aan het uit testen was, viel hij wel erg donker uit. Ik heb daarom deze kleur gemengd met allerlei leuke herfst tinten. Een leuk resultaat, maar iets heel anders dan dat ik normaal op doe. Ik werk zelf meestal met zachte kleuren. Ik kijk vaak naar tutorials over make-up en maak vaak leuke combinaties. Ook dit is een leuk Sinterklaas cadeau.Toen ik het shirt van de fashion collage zag was ik er helemaal verlieft op! Hij is zo cool! Deze moet ik echt shoppen.

                       Welk item vindt jij het leukst uit deze fashion collage?
 Door: Daniëlle

1 opmerking: