zaterdag 9 november 2013

Grazia Red Carpet Awards



 








Mijn geluksmoment was toen ik naar de de Grazia Red Carpet Awards mocht. (Is een award uitreiking voor BN’ers die een award uitgereikt krijgen voor hun looks.) Toen ik las dat ik had gewonnen en dat ik naar het evenement mocht begon ik te gillen. Ik wist alleen niet helemaal wat het inhield. Dus ik zocht op internet en las de uitnodiging door. Eenmaal in Amsterdam aangekomen werden mijn vriendin en ik met de taxi gebracht naar een poepie chique hotel. 'The Grand' *Hier heeft Rhanna gelogeerd.We werden hartelijk ontvangen en ik keek me de ogen uit. Ik zag kaartjes op de tafel staan en daar stonden de namen van de gasten op. Ik las ze voor: Yolanthe Cabau van Kasbergen, Jim Bakkum, Do en nog meer. Ik kreeg de kriebels in mijn buik ik was super happy! We gingen aan tafel zitten en daar stonden de luxste hapjes. Daar kwamen de BN’ers al binnen. Glitterende jurken, bijzondere kapsels en te gekke sieraden zag ik. Eva Simons trad voor ons op. Super cool! Zelfs BN’ers dansten mee. Erg leuk om te zien. Sluipend liep ik naar voren en ging ik tussen de fotografen staan. Er was een fotomoment. Dat wilde ik natuurlijk niet missen. Ik heb hele speciale foto’s gemaakt. Heel tof! Eenmaal toen het eten op was zag ik BN’ers staan en vroeg ik of ik met met ze op de foto mocht. Bijna alle BN’ers reageerden erg aardig en spontaan.  
De foto’s zijn zo leuk geworden, ze hebben op mijn kamer een speciaal plekje gekregen. Het was een gave dag die ik nooit meer ga vergeten. Ik heb vaak nog momenten waarvan ik een BN’er zie op tv en dan kan ik zeggen: ‘Goh daar sta ik nog mee op de foto’ Ik heb hiervan geleerd dat als je iets leuk lijkt dat je het gewoon moet proberen. Yolo!       


 



Door: Daniëlle                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten