maandag 25 november 2013

Beauty poeder



Yes! onze blog bestaat vandaag precies één maand! En dat moet gevierd worden! Daarom staat onze fashion collage vandaag in het teken van een feestje. En bij een feestje horen glitters!



We ♥ acties van het Kruidvat! Uiteindelijk liep ik met 6 producten naar de kassa, waaronder deze glitter poeder. Deze ‘swag’ poeder is van mijn zusje maar mocht ik testen en fotograferen! Het is een limited edition poeder. Deze super coole poeder is van de make-up lijn van Justin Bieber. Ken je dat leuke nummer Beauty and the Beat? De naam van de poeder is afgeleidt van het bekende nummer van de hotte zanger.



 Deze outfit is helemaal top voor een feestje! Zelf vind ik het jurkje heel leuk. Dit jurkje zou ik graag willen passen. Ook ben is helemaal in love door deze opvallende portemonnee.



Heb jij tips en tricks voor ons?
Mail ons dan naar: doityourselfxoxo@gmail.com 
En like en share ons op Facebook! ---> Vanilles on Facebook
Volg ons ook op twitter om up to date te blijven. ---> Vanilles on Twitter
Zou je ook een reactie willen achter laten?

Door: Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten