maandag 18 november 2013

Hot or Not ?



Om de dag zetten we een leuke mode collage online van polyvore. Als je dan aan het zoeken bent voor mooie items in je collage , kom je ook nog andere kleding tegen. Ik kwam deze laarsjes tegen , en ik was op slag verliefd ! Ik vind ze echt heel mooi. Het is een stoer laarsje met een klein hakje en gouden gespen. Ik ben echt dol op laarsjes , dus deze ook ! Ik vind hem geweldig , maar wat vinden jullie ervan ? Hot or Not ?


Om je misschien nog op andere gedachten te zetten heb ik een setje er bij gemaakt. Een paar groene en grijze tinten en je look is klaar ! De grijze tas die ik er bij heb gezocht , vind ik ook geweldig. Ik ben hem alleen in mijn plaats nog niet tegen gekomen , jammer ! Dan de beanie , daar moet je gewoon van houden. Ik zelf hou niet zo veel van mutsen en dus ook niet van beanies. Maar hier staat hij er wel leuk bij ! Ik zelf zou hem dan inruilen voor een warme sjaal. Ik stel je nog een keer de vraag , Hot or Not ?

Door Lisa 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten