donderdag 14 november 2013

I love my nail polish

Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op nagellak ! Nou eigenlijk ben ik wel verslaafd aan nagellak . Ik heb een paar lakjes van essence geswatcht , het zijn drie echte winter/herfst kleuren ! Bordeaux rood , leger groen en donker geel .


Dit zijn ze dan , de drie winter kleurtjes . De groene is 'color of the year' dus daar kun je wel iets van verwachten ! Ze zijn allemaal €1,89 . Heel goedkoop maar ook een goede kwaliteit ! Zelf heb ik heel veel essence nagellakjes , je hebt ze in alle kleuren !



Dit is de leger groene kleur , hij is eigenlijk wel iets donkerder dan leger groen . Ik vind het een heel mooi lakje , deze dekt goed en droogt snel . Deze kleur zie je ook niet zo veel bij andere merken . 




Dan de donkere geel , volgens mij heeft deze kleur geel ook een eigen naam maar die weet ik niet meer . Net zoals de leger groene dekt deze goed en droogt snel op , heel handig ! 



En als laatste de bordeaux rode lakje . Ik ben echt dol op dze kleur ! Hij staat mooi bij alles ! En weer droogt deze snel en dekt hij ook goed . Bij andere lakjes is dat wel anders , ik heb een keer een witte gekocht alleen die dekte echt niet goed , dus moest ik hem weggooien ! Zonde , maar meestal bij de essence stand hangt er een rondje waar je kan testen . Dat ga ik de volgende keer wel doen !

Als je nog een paar leuke nagellakjes nodig hebt zal ik je deze drie aanraden . Ze dekken goed en drogen snel ! Heb je nog vragen over dit product of over andere producten ? Zet het in de reacties of stuur een mailtje naar : doityourselfxoxo@gmail.com

Door Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten