vrijdag 29 november 2013

Wat had ik in mijn schoen ?


Bij mij thuis zetten we nog de schoen en krijgen we altijd een klein cadeautje . Ik heb een broertje , maar die gelooft nu net een jaar niet meer . Maar hij wil graag zijn schoen nog zetten , en dus mag ik hem ook nog zetten . Ik heb deze twee stripers van NYC Show Time Nail Art gekregen .



Dit is de zwarte , die 001 Black Ink heet . Deze stripers zijn heel fijn , alleen komen er soms grotere druppels naar beneden . Wat je nail art kan verpesten , maar dat heb je meestal met zulke stripers .


En ik heb nog een zilveren striper gekregen , deze heet 002   . Het is een metalic kleurtje , ben er erg blij mee ! Er was ook nog een roze striper , maar ik heb liever een zilveren dan een roze ! Want ik hou eerlijk gezegd niet zoveel van roze .

Zetten jullie je schoen nog ? En zo ja , nog wat leuks gekregen ? Trouwens deze stripers kosten €2,50 . Nog vragen en ideeën , zet het dan bij de reacties !

Door Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten