dinsdag 12 november 2013

I love music

Eventjes een music update , wat is nieuw en wat word er veel bekeken ?  Ik heb de laatste tijd veel op youtube gezeten , en heb wat leuke liedjes gevonden .


Als eerste : The Monster , Eminem FT. Rihanna .
Hij is 29 oktober uitgekomen , en is nu al ruim 10 miljoen keer bekeken . Ik vind het echt een super leuk liedje ! Het is ook echt een liedje van Rihanna , alles wat ze doet doet ze goed ! Een leuke combinatie van rap en zang , van rihanna .


En eigenlijk mijn favoriete liedje van nu : The Story Of My Life , One Direction .
Ik ben een echte directioner , dus ik ben natuuurlijk ook fan van dit liedje ! Het is rustig net zoals Little Things . Het gaat over de levensverhalen van Harry , Louis , Liam , Naill en Zayn . Je ziet in de  clip allemaal foto's van hun jeugd , en gebeurtenissen . Elk bandlid heeft een gebeurtenis die wordt laten zien . De titels van hun liedjes vind ik heel inspirerend , en het is ook precies waar het over gaat . Deze videoclip is op 3 november online gezet en is nu al 19 (!) miljoen keer bekeken .



 
Bij ons op school hoor je dit liedje heel vaak : "What does the fox say " . Het is een raar liedje dat gaat over een man die niet weet wat een vos voor geluid maakt , hij noemt nog wat andere dieren en probeert daarmee wat geluiden te vinden . De man die dit zingt heeft een mooie stem , alleen ik snap niet waarom hij dit liedje heeft geschreven .. Ik vind het een raar liedje ! Wat vinden jullie ?
 
Door Lisa
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten