donderdag 21 november 2013

Stay fresh





En dan is je deodorant op. Je wil graag een nieuwe en gaat op zoek.
Maar er is zo veel keus! Toen ik vorige week naar de Kruidvat ging, moest ik deze lieve deodorants wel meenemen. De deodorants ruiken allebei erg fris. En hebben een speciale geur die erg lekker ruikt! De geur blijft ook een poos zitten. De must haves kosten ook nog eens niet zo veel! Ik kocht de 8x4 glam deodorant bij de Kruidvat. En ik had geluk, ik kreeg een mini gratis! Erg handig voor in je tas. 

Check de fashion collage voor de nieuwste  mode en accessoires? 
Ik bel dol op de nagellak, die hoort bij de set van L'Oréal.
En de kleren zijn zo awesome! Helemaal mijn smaak!

Door: Daniëlle

1 opmerking:

  1. Hoi Daniellë,

    Als de geurtjes zo lekker ruiken als ze eruit zien, dan zit het wel goed .Groetjes R

    BeantwoordenVerwijderen