dinsdag 26 november 2013

Shoplog Kruidvat



Je hebt het vast wel gehoord , de 1+1 actie van de kruidvat ! Ik moest daar natuurlijk even heen en heb 3 lakjes gekocht , 2 van de nieuwe essence collectie Beauty Beats van Justin Bieber . En een van l'oreal die Daniëlle ook heeft . Kijk je even mee ?




Dit was het eerste lakje wat ik tegen kwam , een mooi grijs kleurtje met een glitter laagje. Het nagellak potje zelf ziet er ook heel mooi uit ! Een matte dop , en het logo van de collectie 'Beauty Beats' ziet er ook goed uit . Zoals ik gewend ben van essence , is het borsteltje groot zodat je maar een keer over je nagel heen hoeft te gaan . Handig ! Deze heet trouwens '03 as long as you love me' , wat volgens mij een liedje is van JB ?



En dit is het tweede lakje van de 'Beauty Beats' collectie. Dit is een zacht blauw kleurtje met een soort parelmoer laagje er op . Ook een soort glinster laagje. Deze heet '02 i'm backstage' , een bijpasselijke naam . Hij dekt goed en droogt snel op . Net zoals het grijze lakje is het borsteltje fijn , en ziet het potje er mooi uit . Ik zelf ben niet zo'n fan van JB , maar ik ben wel fan van deze lakjes ! Er zitten nog 2 andere lakjes in de collectie , een roze en een paarse , maar die waren er niet meer toen ik kwam. Deze mooie nagellakjes zijn €1,89 per stuk.


Dit is vanaf nu echt mijn favo nagellakje ! Hij is zo mooi ! Er zitten grove glitters in , waardoor hij in twee dikke lagen helemaal dekt . Het borsteltje is heel fijn , en het lakje zelf ziet er fantastisch uit ! Een mooie gouden dop , en een leuke vorm van het glas . Hij heet ' Sequin Explosion ' . Ik had hem nog niet gekocht omdat ik ze best duur vind , want ze zijn €5,99 per stuk . Maar dat is dit lakje wel waard ! 




En dan mijn laatste aankoop , mijn tweede essence lipstick ! De eerste '01 Coral Calling' vond ik heel mooi , dus heb ik '04 on the catwalk!' erbij gekocht . Bij de swatches is de bovenste de '01 Coral Calling' , en de onderste is '04 on the catwalk!'. De bovenste is een zachte koraal kleur , en de onderste is een rood/paarse kleur . Ik had zelf een kleine tester in deze kleur , en ik heb heel lang gezocht naar deze kleur ! Gelukkig heb ik hem nu , ik ben er heel blij mee !

Dit waren mijn aankopen , ik heb nog wel wat andere dingen gekocht , maar dat is meer voor sinterklaas . Dus niet voor mezelf ! Hebben jullie nog wat gekocht ? Zet het in de reacties of stuur een mailtje naar doityourselfxoxo@gmail.com ! 

Door Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten