woensdag 27 november 2013

Busy bee





Ik vind het altijd zo moeilijk om een nail art te vinden. Meestal wil ik wel iets heel anders dan de vorige nail art. Zo kwam er vorige week zaterdag een vriendin. Die kwam op het idee om een bijtje op de nagels te maken. Een heel creatief en leuk idee dus we zijn snel aan de slag gegaan. Het is eigenlijk een kwestie van precisie. Het is een nail art die erg simpel is.
Iedereen kan het wel. Good luck!

       Wat heb je nodig?

- Nagellak kleur naar keuze
- Blanke lak
- Nagelpennen of saté prikker

Kleur eerst je nagels met je nagellak kleur die je hebt uitgekozen. In dit geval is het roze. Breng dan de tweede laag aan. Is de nagellak droog? Neem je nagellak pen in de aanslag en ga streepjes zetten. Dit moet een windvlaag voorstellen. Doe dit op alle vier de nagels. Houdt de duim vrij want daar gaan we de bij op maken! Het makkelijkste is om eerst het lijfje van de bij te maken dan de kop en dan pas de vleugels. Als je dat gedaan hebt en weer alles droog is kleur je de bij in. Als je bij ready is maak je onder je busy bee een windvlaag. Net zoals je hebt gedaan bij je andere nagels. Nu nog snel de blanke lak er over heen en klaar je ‘cute nails’ zijn klaar om geshowd te worden!


Vandaag zitten er in de fashion collage koele kleuren. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik het leuk vind om de warme kleuren en koele kleuren te afwisselen. Heb je het jasje al gezien van Vero Moda? Echt zo beautiful! Die moet ik hebben! Ik ben in Januari al weer jarig en ik denk dat ik een hippe tas ga vragen. Misschien de tas wel die in de fashion collage staat. Welk item vindt jij het leukst uit de fashion collage of today?


Door: Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten