zaterdag 26 juli 2014

Collistar nagellak




Yes, Collistar is er weer met haar mooie, zomerse nagellakjes! Ik ben dol op het Italiaanse merk. De kwaliteit is goed, er is heel veel keuze en er zijn genoeg gave beauty producten te vinden! Ik swatchte deze mooie mint kleur nagellak van Collistar en gaf mijn oordeel. Kijk je mee?



Omdat het nu echt volop zomer is wat zeg ik, zomervakantie! Is het natuurlijk wel heel gaaf als je een mooi zacht kleurtje aanbrengt op je nagels. Deze nagellak is daar helemaal voor geschikt! Het kwastje van het lakje is een fijn kwastje en je kan heel makkelijk laagjes aanbrengen. Als je één laagje aanbrengt is de kleur al heel mooi maar met een tweede laagje krijg je net dat super mooie effect.


Dank je wel voor het swatchen Melanie! Wat een mooie nagels heeft mijn zusje he? Ook op deze foto heb ik twee laagjes aangebracht op de nagels. Je kan er voor kiezen om nog een base coat aan te brengen om te zorgen dat de nagellak nog net ietsje langer blijft zitten.

Er zijn nu steeds meer zomerse lakjes te vinden van Collistar. Misschien een tip, zoek je nog een nagellak met een goede kwaliteit en een mooie kleur? Kijk dan eens in de schappen van Collistar.

Collistar smalto gloss effetto gel kost 7,50 en is online verkrijgbaar of in de parfumerie.


Door: Daniëlle

10 opmerkingen: