woensdag 23 juli 2014

Money in the pocket




Het is heel handig als je van alles kwijt kan in je portemonnee maar zeg nou eerlijk, is het niet heel leuk om je geld in stijl uit je portemonnee te pakken? Bovendien is deze chique money pocket niet alleen super chique maar ook nog eens heel handig!



In mijn eerste oogopslag vond ik deze portemonnee al de show stelen maar nu ik het weer fotografeer vind ik het nog steeds super mooi. Het imitatie leer ziet er bijna net zo uit als echt leer. De gouden details, waaronder het strikje en aan de rits vind ik heel mooi.


De portemonnee is iets aan de grote kant je kan er namelijk van alles in doen. Klein geld, brief geld, pasjes en heel veel bonnetjes. En als dat nog niet genoeg is, is er ook nog een extra vak voor bijvoorbeeld je sleutels. Deze portemonnee past helaas niet in je broekzak. Als je deze stijlvolle wallet mee wil nemen kan je beter een tasje meenemen. Lyrisch over deze portemonnee? Hij is te koop bij Six en kost €10,00


Welke portemonnee gebruik jij op dit moment?



Door: Daniëlle

2 opmerkingen:

  1. Die heb ik nooit gezien in de Six, jammer.. Hij is echt leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke portemonnee


    Daphne

    BeantwoordenVerwijderen