woensdag 29 april 2015

Balayage #Coupe soleil

Als je de haartrends net zoals mij volgt, had je vast al in de gaten dat de ombre trend, die twee jaar geleden helemaal niet weg te denken uit de haartrends was, nu toch wel uit de warrelende lokken kunnen worden gehaald. Natuurlijk is er een nieuwkomer voor in de plek gekomen, namelijk: ''balayage!''

Balayage betekent uit het Frans: verven of vegen. Dat is dus niets anders dan dat de highlights met de losse hand worden gezet. En dit levert weer een heel natuurlijk effect op, pretty! Ook is het super handig, last van uitgroei? Het is bijna niet zichtbaar!

Eigenlijk verandert de haarkleur bij deze methode niet helemaal, maar geeft het je een frisse coupe met af en toe een licht plukje. Springproof en ideaal voor als je net iets anders wilt in je haar maar net niet te ver wilt gaan. Want je hele coupe verven is stiekem toch best wel spannend!

Zelf ben ik helemaal enthousiast over balayage, check hoe mooi het is? Bijna met elke haarkleur kan je balayage highlights in je lokken door de kapper laten zetten. Bovendien ziet het er naturel uit, maar toch net even iets anders.

Highlights zijn best prijzig om door de kapper te laten zetten, dus ik denk dat deze balayage trend ook iets duurder zal zijn. Maar ach, wie wil nu niet deze mooie lokken voorin de lente en zomer?

                 Hot or not? 

24 opmerkingen:

  1. Waaauw, ze hebben allemaal echt prachtig haar ;) Leuke trend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi haar. Ik zou het zelf alleen niet aandurven

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa, ik vind dit echt een prachtig kapsel! Zeker het overwegen waard! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dit vind ik zo mooi! Jammer dat ik blond haar heb :( Denk niet dat het mooi zal staan super jammer, liefs Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit echt prachtig! Alleen bij mij zal het er vast niet zo mooi uitzien als op die plaatjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt heel erg mooi! Al moet het wel echt goed gezet worden, anders ziet het er nog steeds streperig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi maar je ziet als die plaatsjes als ze net uit de kapper komen. Mijn haar licht vanzelf op in de zomer waardoor mijn onderste lagen donkerder zijn. Het is geen kapperscoupe maar toch leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat handig en mooi! Ik wil eigenlijk ook wel een keer iets anders met mijn haar haha.

      Verwijderen
  8. Ik vind dit zo'n leuke trend. Binnenkort ga ik weer eens een bezoekje brengen aan de kapper. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi ben zelf ook aan het overwegen om het te laten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi als het krult! Mijn haar is blond dus voor mij is dit niet echt een optie. Door de zon wordt het toch weer lichter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's! Staat erg mooi met krullen.
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het er heel erg mooi uitzien...en bij sommige lijkt het inderdaad haast natuurlijk gebleekt, echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja ik vind dit ook echt heel mooi, iets wat ik zelf ook zo doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja super super mooi! ik heb nu zoiets.. en bij brainwash is het echt niet duur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hot! Jiami (van Lifesplash) heeft het ook en bij haar staat het echt supermooi! Ziet er ook best natuurlijk uit. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is zo mooi! Dit zou ik ook wel willen..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind dit echt een mooie trend het lijkt mij alleen best veel werk om het netjes bij te houden x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeh ik vind dit een erg mooie trend! Het oogt inderdaad veel natuurlijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben helemaal fan van deze trend! Ik vind hem echt superleuk, maar zou hem niet snel zelf doen, gewoon omdat ik mezelf er nog iets te jong voor vind!

    BeantwoordenVerwijderen