maandag 6 april 2015

Showergel with watermelon

Laatst kwam ik in Douglas en zag ik dit flesje showergel van het merk I love tegen. I love? Ik had nog nooit van het merk gehoord. Ik werd nieuwsgierig en gelijk zag ik een watermelon editie, klinkt dat niet goddelijk? Een musthave voor deze lente!

Niet alleen het flesje ziet er heel erg leuk uit, maar de geur is ook erg lekker! De geur is typisch watermeloen, zo gaaf! De zeep is ook nog eens roze, hoe fun and girly? Ik zie het al voor me, je hebt je gedouched en je ruikt heel natuurlijk naar watermeloen, hoe leuk zou dat zijn? 

Dan is het nu tijd om te testen! De girly roze kleur is verdwenen, hoe zonde? Ook zijn er geen spetterende bubbels te vinden... En na het douchen merk ik helemaal niets meer van de heerlijke fruitige geur. Zonde, zonde, zonde!

En voor dit flesje met eigenlijk hele saaie douchegel betaal je dus €3,95. Het lijkt net op handzeep dat niet schuimt, niet handig als douchegel! Ik ben teleurgesteld en ik had veel meer verwacht van I love. Zouden de andere producten uit de I love collectie ook zo zijn? 

Hebben jullie trouwens nog wat leuks gedaan op eerste paasdag? Fijne tweede paasdag! 



                                                                 Follow me on Bloglovin

11 opmerkingen:

  1. Jammer dat het tegenviel. Ik ken deze showergel persoonlijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat jammer, ik heb wel eens wat getest van I love... dat wel goed beviel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het niet schuimt, ik had een body butter en de geur was hemels. Zonde dat deze weinig geur geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat het niet zo schuimt, de geur lijkt me wel heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm wat een tegenvaller! Bedankt voor je review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat jammer dat hij een beetje tegenvalt, ik had het eigenlijk niet verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de bodybutter hiervan. Vind de geur echt heavenly <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer, ik had er toch wat meer van verwacht. Iedereen doet er altijd zo enthousiast over, goed om eens te horen dat het toch niet zo'n fantastisch product is als iedereen beweert, eindelijk eens een eerlijke mening!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er inderdaad veelbelovend uit. Bedankt voor je review, zal deze in ieder geval niet gaan halen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen