woensdag 8 april 2015

Bao Bao Wan

Mac Cosmetics heeft weer een schitterend palette op de markt gezet, genaamd: Bao Bao Wan. In dit palette vind je zowel warme als koude tinten. Laatst was ik te laat om een item uit de Cinderella collectie te bemachtigen, maar dit keer liet ik me zeker niet uit het veld slaan en was ik een happy girl die uiteindelijk Bao Bao in haar winkelmandje stak.

De make-up items die Mac in samenwerking met juwelenontwerpster Bao Bao Wan heeft gemaakt, gaan als zoete broodjes over de toonbank! Dit palette, en de bijhorende lipsticks zijn online al helemaal uitverkocht. Ben je binnenkort in Den Haag of in Amsterdam? Neem snel een kijkje, misschien ligt er nog een item uit deze lijn op voorraad!

Damn it, wat is dit palette gaaf zeg! Dit palette lijkt wel helemaal voor mij bestemd, ik ben gek op zachte kleurtjes met een kleine shimmery. De verpakking en het doosje zelf zien er ook heel speciaal uit, wat leuk van Mac!

Dan de pigmentatie, helemaal toppie! Ook is het erg mooi om al deze tinten uit het palette subtiel in één ooglook te verwerken. Wauw, wat is het gaaf als je in combinatie met dit palette ook nog een nude, of licht roze kleur op je lippen draagt. Dit palette is helemaal mijn favoriet!

Is het jou ook gelukt om dit palette weten te scoren?

14 opmerkingen:

  1. Wow, die pigmentatie ziet er zo goed uit! Mooi palette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat mooi. SNap dat hij is uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw hij ziet er heel erg mooi uit, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf! Tof dat het je gelukt is! Fijn gevoel is dat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, wat een prachtige tinten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi, wat een mooie tinten, die zou ik ook wel willen hebben. Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi palette!!

    Liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow de pigmentatie is echt onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooie pigmentatie. Die kleuren zeg...wauw!

    BeantwoordenVerwijderen