maandag 20 april 2015

Shimmery powder

Als ik een feestje heb of als ik uit ga, vind ik het erg leuk om mezelf net met iets extra's op te tutten. Naast een laagje foundation en coverstick vind ik een lichte, natuurlijke shimmer poeder ook super gaaf in een make-up look. Het geeft net iets meer diepte in je look en het heeft net iets meer de wauw factor.

Zoals je ziet is deze Mac Skinfinisch Poudre De Finition een echte shimmery poeder, met extra veel pigmentatie! De poeder heeft een natuurlijke kleur wat het dragen gemakkelijker maakt vind ik. Dit is mijn allereerste Mac poeder en zeker niet de laatste, kijk hoe mooi?

In deze poeder zitten zelfs kleine figuurtjes met lichte kleur overgangen, heel bijzonder en super gaaf! Je kan deze eyecatcher aanbrengen met een fluffy kwast, maar voor meer pigmentatie zou ik heel simpel, je handen gebruiken.

Mac Skinfinish Poudre De Finition  kost 30,00 en is verkijgbaar in The Mac store.

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig product! Wauw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie poeder! <3 Mooie foto's heb je ook gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super, geweldige, leuk product! Ja, dat mag je wel even zeggen van zo'n leuk product.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een pareltje echt heel mooi. Ik heb een 'dupe' hiervan of in ieder geval die erop lijkt van ELF.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie poeder! :) De glans lijkt me erg mooi. Tof dat het van MAC is! Ik heb daar helaas nog niks van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt prachtig!

    natureofhappiness.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen