woensdag 22 april 2015

Fashion wishlist: Esprit

Hoe fun is het om gezellig in de vakantie op shopjacht te gaan samen met vriendinnen? Naast mijn examens leren is een leuke afleiding ook wel erg fijn! Bovendien staan de nieuwe collecties weer voor de deur en mijn garderobe kan wel een op knap beurt gebruiken! Kijk je mee naar mijn wishlist?

Wat zijn de trends van dit voorjaar?
Net zoals vorig jaar zijn de bloemenprint en de dierenprintjes nog steeds helemaal in en ik ben er eerlijk waar gek op! To much is iets anders, maar een leuk detail in je outfit is altijd leuk! Ook is er een nieuwkomer in trendworld te vinden, genaamd: Over The Rainbow. Dit is een trend waarbij pastelkleuren en vrolijke kleurtjes matchen in de kledingstukken. En als laatste komt er een oude bekende terug,: de zwart en wit trend! Super gaaf om te combineren met een stoere denim broek!


Af en toe keek ik weleens op esprit.nl, maar dit keer ben ik echt gek op de items! Een geheel nieuwe collectie met gloednieuwe trends en ik kan ''het Daniëlle stijltje'' helemaal in de items terug vinden.
In de collage hierboven zie je mijn vijf lievelingsitems die ik super graag aan mijn kledingkast zou willen toevoegen! Alle vijf de items zijn allemaal erg verschillend, met hun eigen unieke draai!

1. Deze tas is zo leuk! Ik vind het wel iets van Michael Kors weg hebben, makkelijk basic zwart wat natuurlijk heel makkelijk te combineren is met elke outfit die maar in je kast hangt!

2. Vorig jaar kocht ik een gebleekt spijkerjasje, super leuk! Maar toch mis ik het oer Hollandse spijkerjasje in mijn kast. Het geeft net meer de perfecte finishing touch bij bepaalde looks. Bovendien vloekt het gebleekte jasje soms met pastelkleurtjes, het wordt tijd voor een nieuwe aanwinst!

3. Vorig jaar moest ik er niets van weten, maar nu ben ik gek op denim! Het staat zo stoer en het is net even iets anders. Bij denim is de broek gebleekt wat dus dat smooky effect geeft aan de broek.

4. Dit is echt weer zo'n typisch topje waar ik een zwak voor heb. Zijden topjes vind ik zo onwijs leuk! Ik heb er nu ongeveer al drie van in mijn stash hangen maar ik krijg er serieus echt geen genoeg van! De tassenverslaving die sommige meiden juist hebben vind ik bij mij in mijn zijden topjes verzameling, erg he?

 5. Schoenen met een printjes zijn zo leuk! De laatste tijd heb ik iets met slangenprint, het staat zo vlot en het staat ook niet zo overdreven.

6. Ook ik kan natuurlijk niet achterblijven om niet aan deze leuke zwart wit trend mee te doen! Deze streepjes trui is so cute!

Ik kan uren webshops afstuiven om leuke items te zoeken! En vooral nu omdat de voorjaarscollectie eindelijk in de winkels ligt! Doei winter en hallo lente!

Heb jij ook een fashion wishlist voor het voorjaar?

                                                                  Follow me on Bloglovin

32 opmerkingen:

  1. De streepjes trui is super mooi! Kun je zo leuk combineren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de bloementrend en de Over The Rainbow - trend erg leuk, het laatste komt omdat pasteldingen helemaal mijn ding zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben erg benieuwd naar een over the rainbow item. Verder vind ik dat je een leuke kledingsmaak hebt. Groetjes, XX Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt mooie items geselecteerd!
    Die slip ons zou ik wel willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die streepjes trui is heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke items! Ik vind vooral het shortje wel heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nice blog dear,follow me on gfc and i follow you back,now i follow you on bloglovin,,tweeter ,instagram and google+,i hope you follow me back!!kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke wishlist. Nummer1 de tas en nummer5 de grijze schoenen vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie selectie! Ik vind het spijkerjackje erg leuk. Esprit heeft kwalitatief mooi spul. Oom de streepjestrui vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeijjj, de streepjes trui is wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh zo veel leuke dingen! Ik heb echt heel het jaar door een never-ending wishlist.. zucht! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke fashion wishlist! De tas en de korte zwarte broek vind ik het leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De bloemenprint trend is helemaal mijn ding! Ik ben er echt dol op en heb ondertussen al enkele kleedjes en truien kunnen bemachtigen met zo'n vrolijke bloemenprint! Leuke wishlist heb je samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke items! De pastelkleuren en de streepjes die dit jaar in zijn, vind ik prachtig! Veel liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De tas is echt heel leuk en ook ik ben fan van schoenen met printjes!
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke wish list! Die zwarte short is geweldig!

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nr 4 is inderdaad een heel mooi topje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke wishlist! Ik koop heel graag bij Esprit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke wishlist! Zelf vind ik ook dat Esprit hele leuke dingen heeft! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die tas is inderdaad leuk. Ik heb vandaag de hele dag gezocht naar een spijkerjasje, maar helaas niet gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die tas is idd superleuk! Mooie wishlist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die loafers vind ik heel leuk! Onlangd heb ik er gekocht met een bruine slangeprint kleur in de H&M!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke items heb je geselecteerd!

    BeantwoordenVerwijderen